کد خبر: ٢٠١٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/19-٠٠:٣٣

داود مختاریانی

 

آبادان خبر _ اخیراً دو خبر روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت که یکی از آنها جنجالی شد و خبر دیگر در هیاهوی خبر اول گم شد.

خبر جنجالی، پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال به تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بود که در آن وی ضمن تبریک به این تیم‌ها ادعا کرده بود که استفاده فدراسیون از دیپلماسی باعث شد که تیم‌‌ها در خارج از زمین هم بازنده نباشند!

این ادعا با واکنش تندی از جانب رسانه‌ها و بعضی از اهالی فوتبال مواجه شد و بازتاب زیادی داشت. زیرا با توجه به اینکه فدراسیون نتوانسته بود امتیاز میزبانی برای هیچکدام از تیم‌ها بگیرد و حتی در مرحله بعد هم احتمال میزبانی نزدیک به صفر است و همچنین شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا توسط دادگاه عالی ورزش رد شده بود، معلوم نبود رئیس فدراسیون در مورد کدام دیپلماسی صحبت می‌کند و بیشتر اینطور برداشت شد که وی می‌خواهد در این موفقیت سهمی داشته باشد.

اما خبر بعدی که بسیار خوب بود، تشکر رئیس فدراسیون فوتبال از مدیران صدا و سیما بابت ساخت برنامه ستاره ساز بود.

برنامه ای که در ساختار مهیج و سرگرم کننده خود، بستر مناسبی برای جذب نوجوانان به فعالیت در رشته فوتبال و کشف استعدادها در سراسر کشور فراهم آورده است. این حرکت قابل تقدیر رئیس فدراسیون در هیاهوی خبر قبلی گم شد و تقریباً شنیده‌نشد.

مزیت نگاه حرفه‌ای به امور جاری فدراسیون و اراده مدیریت برای خدمت به فوتبال باعث می‌شود به جای نقش آفرینی در تولید اخبار جنجالی و چالش برانگیز، اقداماتی انجام شود که پیامد آن خبرهای مثبت و مهم در مسیر سازندگی فوتبال باشد.

عزیزی خادم اگر می‌خواهد در فوتبال از او به عنوان مدیری خادم و عزیز یاد شود، باید به جای حضور در وسط معرکه فوتبال حرفه‌ای، به دنبال حمایت مادی و معنوی از فعالیت‌هایی باشد که برای رشد فوتبال انجام می‌شوند و نیاز به حمایت فدراسیون دارند.

 

فدراسیون فوتبال،لیگ قهرمانان آسیا،کنفدراسیون فوتبال آسیا،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:اطلاعات

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: