کد خبر: ١٧٥٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/01-١٧:٣٥

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آبادان به تشدید بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۷۶ پرونده تخلف صنفی در دی ماه به تعزیرات حکومتی آبادان ارسال شد.

 

به گزارش آبادان خبر، سیدمصطفی علوی‌نیا چهارشنبه در مانور تنظیم بازار آبادان اظهار داشت: اکثر پرونده‌های تشکیل شده در تعزیرات حکومتی مربوط به گرانفروشی واحدهای صنفی در سطح بازار آبادان است.

وی به فعالیت ۱۰ تیم بازرسی ۴۰ نفره از کارشناسان صنعت‌،معدن و تجارت، فرمانداری، اتاق اصناف، بسیج اصناف و تعزیرات حکومتی آبادان اشاره کرد و افزود:برای کنترل قیمت‌ها بازرسی و نظارت بر بازار تا پایان سال جاری ادامه دارد و با متخلفان و گرانفروشان برخورد می شود.

علوی‌نیا گفت:اقلام اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، مرغ و گوشت به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و کمبودی از این بابت احساس نمی‌شود.

وی از شهروندان آبادان خواست هرگونه گرانفروشی را با تلفن گویای ۱۲۴سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری آبادان در ادامه به پایش بهداشتی روزانه واحدهای نانوایی این شهرستان اشاره کرد و گفت:در گشت‌های نظارتی علاوه بر تاکید بر رعایت نکات بهداشتی کیفیت و کمیت نان نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی در خصوص اعتراض اهالی روستای تنگه۲ در خصوص کاهش سهمیه آرد مصرفی این روستا و تنها واحد نانوایی این روستا گفت: سهمیه آرد روستای تنگه۲ کم نشده بلکه سهمیه آرد این روستا از ١۴٠ کیسه به ٢٢٠ کیسه افزایش یافته است.
علوی‌نیا افزود: طبق قانون در روستاها آرد خانگی‌پز توزیع و واحد نانوایی در روستا سهمیه آرد ندارد و باید آرد با نرخ آزاد تهیه کند.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: