کد خبر: ١٧٤٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/21-١٣:٤٥

لحظاتی پیش با حضور اعضای کارگروه تنظیم بازار شهرستان آبادان و به ریاست سید مصطفی علوی نیا سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان نشست کارگروه تنظیم بازار در حالی برگزار شد که مصوب گردید از این پس اولویت توزیع ارزاق عمومی با شرکت‌های تعاونی در راستای انجام نظارت بیشتر صورت گیرد. همچنین با استماع گزارش اداره صمت در خصوص تامین روغن نباتی شهرستان آبادان، توزیع این قلم غذایی در روزهای آینده بهتر خواهد شد.

 

 به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان در در این نشست مصوب شد که فرمانده انتظامی آبادان نسبت به عدم خروج حجمی روغن از سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین مقرر گردید بخشداری های بخش مرکزی و اروندکنار  با هماهنگی شرکتهای تعاونی روستایی و اداره صمت شهرستان آبادان نظارت بیشتری بر توزیع اقلام غذایی در این بخش ها داشته باشند.

در این نشست مصوب گردید اداره های عضو کارگروه تنظیم بازار نسبت به فعال نمودن واحد روابط عمومی در راستای اطلاع رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان اقدام کنند. 
همچنین مصوب گردید که اتاق اصناف شهرستان آبادان با کارگروه تنظیم بازار هماهنگی بیشتری در خصوص بازرسی ها داشته باشد. 

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: