کد خبر: ١٨٢٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/04-١١:٥٤

جزیره کیش در میان آب های خلیج فارس به عنوان یک مقصد گردشگری عالی با جاذبه های طبیعی بسیار زیاد، اماکن تفریحی و مراکز خرید عالی تبدیل شده است.

 

به گزارش آبادان خبر، در کنار تمام این جاذبه های گردشگری رستوران های کیش که مشهور و فوق العاده هستند را نباید از یاد برد. در ادامه رستوران های برتر کیش را به شما معرفی خواهیم کرد تا در تور کیش نگران یافتن رستورانی خوب برای صرف غذا نباشید.

رستوران میر مهنا از بهترین رستوران های کیش
غذاهای دریایی رستوران میر مهنا از قدیمی ترین و برترین رستوران هایی که در تور کیش می توانید به آن ها بروید طرفداران زیادی دارند. غذاهای رستوران میر مهنا از مواد تازه و با کیفیت تهیه شده و بسیار خوشمزه می باشند.

درست است که قلیه ماهی را می توان گل سر سبد غذاهای این رستوران به حساب آورد اما منوی متنوع آن که انواع غذاهای دریایی و کبابی را در بر می گیرد می تواند نظر هر کسی را جلب نماید. در جزیره کیش می توانید سری به رستوران میر مهنا بزنید و در هنگام صرف غذا و در حال گوش دادن به موسیقی زنده به تماشای ساحل زیبای خلیج فارس بنشینید.

نزدیکی این رستوران برتر کیش به ساحل دریا سبب شده که مهمانان آن بتوانند پس از صرف غذا در آن بتوانند گشتی در ساحل زده و از زیبایی های بکر اطراف آن لذت ببرید.

آدرس: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز
تلفن: ۴۴۴۲۲۸۵۵- ۰۷۶

رستوران کوه نور از خاص ترین رستوران های کیش
یکی دیگر از رستوران های خاص کیش با دکوراسیونی از جنس سنگ و صخره که در سفر به کیش حتماً باید به آنجا بروید، رستوران کوه نور است.

مشاهده آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر بستری از سنگ تجربه ای خاص است که در این رستوران به دست خواهید افتاد. نور پردازی رستوران کوه نور از میان صخره ها به خصوص شب ها نمایی دلنشین ایجاد می کند. شباهت دکوراسیون رستوران به کوه و نورپردازی خاص آن باعث شده نام کوه نور برازنده آن باشد.

رستوران کوه نور یکی از بهترین رستوران های کیش در فضایی به وسعت ۶۰۰ متر انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را متناسب با سلیقه افراد مختلف سرو می کند.

در جزیره کیش وقتی به این رستوران متفاوت رفتید فراموش نکنید سالاد بار و سوپ این رستوران را امتحان کنید و چشیدن غذاهای فرانسوی آن را از یاد نبرید. شنیدن اجرای گروه موسیقی زنده رستوران در هنگام صرف غذا روزی خاطره انگیز را برایتان خواهد ساخت. بعد از صرف غذا می توانید به کافی شاپ بالای رستوران بروید و خود را به فنجانی قهوه یا چای مهمان کنید.

آدرس: میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش
تلفن: ۴۴۴۲۴۸۰۸ - ۰۷۶

رستوران توتی فروتی از بی نظیر ترین رستوران های کیش
برای صرف غذا در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس، رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش انتخاب مناسبی می باشد. در کیش مهمانان رستوران توتی فروتی می توانند انواع غذاهای ایرانی، فرنگی ، دریایی و فست فود را سفارش دهند.

فضای داخلی و پشت بام رستوران توتی فروتی از فوق العاده ترین رستوران های کیش از چوب ساخته شده است. در جزیره کیش می توانید غذای خود را در بام چوبی این رستوران و در حال تماشای بازی زیبای امواج دریای بی کران صرف نمائید. به شما پیشنهاد می کنیم میگو گریل شده که از محبوب ترین غذاهای رستوران است را حتماً امتحان کنید.

آدرس: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی
تلفن: ۴۴۴۵۰۴۵۲ - ۰۷۶ و ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

رستوران فود لند از زیباترین رستوران های کیش
رستوران فود لند ( سرزمین غذا) در سال ۱۳۸۹ در کنار ساحل مرجان افتتاح شد. این رستوران سه سالن اصلی دارد که هر کدام دکوراسیون و نور پردازی خاص خود را دارند.

در سفر به کیش خواهید دید که منوی عالی رستوران فود لند شامل بیش از ۱۰۰ نوع غذای ایرانی، بین المللی، دریایی، سنتی و فست فود می شود که با کیفیت عالی و طعمی بی نظیر خود پاسخگوی هر نوع سلیقه ای هستند.

در ضمن رستوران فود لند ، دو کافی شاپ مجزا دارد که در اولی بستنی و انواع نوشیدنی های سرد و گرم سرو می شود و در دومی که به سبک مراکشی می باشد، چای و قلیان عرضه می گردد.

آدرس: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان
تلفن: ۴۴۴۶۶۳۳۳ - ۰۷۶

رستوران رویال استار از شیک ترین رستوران های کیش
طراحی داخلی شیک و منحصر به فرد رویال استار ، آن را به رومانتیک ترین رستوران کیش تبدیل کرده است.

رستوران رویال استار از لاکچری ترین رستوران های کیش ، دو فضای سر پوشیده و سر باز دارد که می توانید در کیش بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را برای صرف غذا انتخاب کنید.

اگر در سفر به کیش هوس خوردن غذاهای دریایی کردید به رویال استار بروید و از غذاهای عالی این رستوران لذت ببرید.

آدرس: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم
تلفن: ۴۴۴۵۴۰۷۱ - ۰۷۶

رستوران شاندیز صفدری از عالی ترین رستوران های کیش
در جزیره کیش فراموش نکنید به رستوران شاندیز صفدری از رستوران های ممتاز کیش بروید و در کنار لذت بردن از اجرای موسیقی زنده از غذاهای خوشمزه و عالی این رستوران را نیز نوش جان کنید.

این رستوران انواع غذاهای کبابی و دریایی را سرو می کند. اگر در کیش خواستید با دوستانتان دور هم جمع شوید و یا جشن تولد بگیرید، رستوران شاندیز صفدری از بهترین رستوران های کیش انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

آدرس: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج‌های دوقلو
تلفن: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

رستوران فود کورت دامون از بهترین رستوران های کیش
وقتی در جزیره کیش برای خرید به مرکز خرید دامون رفتید ، برای رفع خستگی سری هم به طبقه دوم و فود کورت عالی دامون از فوق العاده ترین رستوران های کیش بروید.

در ۱۲ غرفه این فود کورت می توانید انواع غذاهای ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی را پیدا کنید. فود کورت داموت در عین سادگی بسیار شیک است . شما در زمان صرف غذا در این فود کورت بی نظیر می توانید چشم انداز بی نظیر دریا را نیز تماشا کنید. در کیش می توانید بهترین ماهی، پاستای آلفردو و غذاهای هندی را در فود کورت دامون میل کنید. و البته صبحانه های عالی این مجموعه را نیز از یاد نبرید.

آدرس: خیابان وصال، مرکز خرید دامون
تلفن: ۴۴۴۵۹۷۳۵ - ۰۷۶

رستوران پایاب از رستوران های خوشمزه در کیش
طعم خوش غذاهای عالی رستوران سنتی پایاب از برترین رستوران های کیش را هرگز از یاد نخواهید برد. سبک سنتی، اجرای زنده موسیقی، فضایی زیبا در کنار غذاهایی خوش طعم و با کیفیت این رستوران را به یکی از محبوب ترین رستوران برای گردشگران در سفر به کیش تبدیل کرده است.

از ویژگی های خوب رستوران پایاب می توان به ارسال سرویس رایگان، وای فای، امکان رزرو میز و وجود تخت های چوبی برای نشستن اشاره کرد و البته چایخانه سنتی که نوشیدن چای در آن به خاطره ای به یادماندنی تبدیل خواهد شد.

آدرس: میدان المپیک، بلوار المپیک
تلفن: ۴۴۴۲۳۶۳۸ - ۰۷۶ و ۰۹۱۲۸۰۳۳۸۷۹

رستوران هشتگ از رستوران های ممتاز کیش
فست فود های عالی رستوران هشتگ ، نام این رستوران را در میان بهترین رستوران های کیش ثبت کرده و درست است که در این رستوران غذاهای ایرانی نیز سرو می شود اما شهرت آن به دلیل فست فود هایش می باشد.

در سفر به کیش خواهید دید که رستوران هشتگ دکوراسیون متفاوتی دارد و تمام دیوارهای رستوران با علائم راهنمایی و رانندگی و پلاک ماشین تزئین شده است.

آدرس: بلوار امیرکبیر، روبروی کارتینگ، ساختمان هدیش
تلفن: ۴۴۴۶۷۶۳۶ - ۰۷۶

رستوران سالود از لوکس ترین رستوران های کیش
رستوران سالود از جدیدترین و لوکس ترین رستوران های کیش با سرو بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی جای خود را در بین برترین رستوران های کیش تثبیت نماید.

در جزیره کیش می توانید در کنار میل کردن غذایی عالی در رستوران سالود، از شنیدن موسیقی زنده و تماشای منظره ای چشم نواز لذت ببرید.

آدرس: جاده جهان، جنب کلبه هور
تلفن: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۳۱

رستوران نهنگ سفید از زیباترین رستوران های کیش
نمای این رستوران به شکل نهنگی سفید بوده و فضای بسیار دلنشینی دارد. شما می توانید در رستوران نهنگ سفید از بهترین رستوران های کیش غیر از انواع غذاهای دریایی بی نظیر، غذاهای ایرانی و بین المللی متنوعی را نیز سفارش داده و میل کنید. البته غذاهای دریایی این رستوران معروف تر است. صرف غذای دریایی در کنار ساحل دریا تجربه ای عالی و رویایی خواهد بود که در سفر به کیش نباید از دست بدهید.

آدرس: میدان سنایی، پشت بازار مریم و هتل فارابی، نوار ساحلی
تلفن: ۴۷۶۹۳۷۵۴ - ۰۷۶

رستوران دارچین از بی نظیر ترین رستوران های کیش
در رستوران دارچین از رستوران های عالی کیش می توانید انواع غذاها اعم ازکباب، ماهی شیر، ته‌چین، لوبیا پلو، عدس پلو و ... را میل کنید اما غذای محبوب این رستوران استیک های بی نظیر آن می باشد. پیشنهاد می کنیم رفتن به رستوران دارچین و چشیدن غذاهای عالی آن را در برنامه های خود قرار دهید.

آدرس: انتهای خیابان اندیشه، روبروی آوای خلیج فارس
تلفن: ۴۴۴۲۰۳۵۷ - ۰۷۶

رستوران پدیده کیش از بزرگ ترین رستوران های کیش
رستوران پدیده کیش بزرگ ترین رستوران سر پوشیده دنیا، به دلیل نمای بیرونی خود که برگرفته از دروازه ورودی بابل در ۳۰۰۰ سال پیش می باشد، به جاذبه ای گردشگری تبدیل شده است.

رستوران پدیده کیش از بهترین رستوران های کیش می توانید در کنار شنیدن اجرای موسیقی ، می توانید شیشلیک های خوشمزه آن را نوش جان کنید.

در جزیره کیش فراموش نکنید به رستوران پدیده کیش بروید و در کنار صرف غذایی عالی از لنگر زرد رنگ بیرون رستوران با وزن بالای صد تن که به دلیل ساخته شدنش در ۳۵ روز توانسته نام خود را در کتاب گینس ثبت نماید، نیز دیدن کنید.

آدرس: ابتدای جاده جهان، نرسیده به میدان غروب
تلفن: ۰۹۳۴۷۶۸۵۵۱۰

رستوران بابا قدرت از قدیمی ترین رستوران های کیش
اگر در جزیره کیش به دنبال جایی دنج و آرام که غذایی با کیفیت و عالی سرو می کند هستید، باید رستوران بابا قدرت از سنتی ترین رستوران های کیش را امتحان کنید. غذاهای این رستوران سنتی بسیار خوشمزه و عالی بوده و در فضایی آرامش بخش سرو می شوند.

آدرس: خیابان رودکی، طبقه زیرین هتل پارمیدا کیش
تلفن: ۴۴۴۶۷۷۰۰ - ۰۷۶

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ایرنا

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: