کد خبر: ٢٠٢٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/20-٢٠:٠٨

بیژن افشار بازیگر سریال مختارنامه امروز ۲۰ اردیبهشت بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

 

به گزارش آبادان خبر، بیژن افشار بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت. او در چند روز اخیر به دلیل ابتلا به کرونا در کما به سر می برد. از آثار هنری ایشان می توان به نقش آفرینی در سریال مختارنامه، پرواز در ارتفاع صفر و فیلم سینمایی قلب های نا آرام اشاره کرد. در قسمت زیر جزئیات درگذشت بیژن افشار بازیگر سریال مختارنامه بر اثر ابتلا به کرونا را قرار داده ایم.

درگذشت بیژن افشار

بیژن افشار بازیگر تئاتر در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

بازیگر سریال مختارنامه

بازیگر سریال مختارنامه

حمیدرضا نعیمی نویسنده و کارگردان تئاتر اعلام کرد که بیژن افشار بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون صبح امروز ۲۰ اردیبهشت ماه درگذشت.

وی افزود: از فوت این هنرمند بسیار متأسف هستم و برای خانواده و جامعه هنری آرزوی صبر دارم. من همیشه بیژن افشار را سرحال و پر انرژی می‌دیدم و به نظر نمی‌رسید که بیماری زمینه‌ای داشته باشند اما متاسفانه این ویروس منحوس هنرمند عزیزی را از ما دریغ کرد.

درگذشت بیژن افشار بازیگر

درگذشت بیژن افشار بازیگر

وی در چند روز گذشته به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود و روز‌های اخیر را در کما به سر می‌برد.

آثار هنری آقای بازیگر

سریال مختار نامه، شهریار و… از جمله آثاری بود که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود؛ او عضو خانه تئاتر نیز بود.

جزئیات فوت بیژن افشار

جزئیات فوت بیژن افشار

بیژن افشار در فیلم‌های سینمایی «مربای شیرین»، «قلب‌های ناآرام»، «در وجه حامل»، «خبر خاصی نیست»، «خیابان دیوار»، «پیچ جاده نمناک»، «تابو»، «تمشک» و مجموعه‌های «مختارنامه»، «شهریار»، «خواب بلند»، «پرواز در ارتفاع صفر»، «یلدا» و … نیز بازی کرده بود.

این هنرمند در نمایش‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته بود و قبل از ابتلا به بیماری قرار بود در آینده‌ای نزدیک روی صحنه برود.

آبادان خبر،آبادان نیوز،سریال،کرونا،افشار
منبع: نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: