تصاویر جالبی که از چهره بدون گریم آدرینا صادقی بازیگر سریال احضار منتشر شده است.

 

به گزارش آبادان خبر؛ آدرینا صادقی بازیگر سینما و تئاتر در دهه هفتاد متولد شده است. خانم بازیگر تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است. او کار هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و حالا با نقش آفرینی در سریال احضار دیده شده است. وی در سریال رمضانی احضار نقش دختری به نام مائده را بازی می کند. در قسمت زیر عکس های آدرینا صادقی بازیگر سریال احضار بدون گریم و با چهره ای متفاوت را قرار داده ایم.

عکس های آدرینا صادقی بازیگر

تصاویری که از چهره متفاوت آدرینا صادقی بدون گریم در اینستاگرام منتشر شده است.

آدرینا صادقی

آدرینا صادقی

خانم بازیگر

خانم بازیگر

بازیگر نقش مائده در سریال احضار

بازیگر نقش مائده در سریال احضار

زندگی هنری ایشان

آدرینا صادقی بازیگر نوظهور سریال احضار که در ماه مبارک رمضان امسال از شبکه یک ساعت ۲۲:۱۵ پخش می شود.

آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، علی دهکردی، خیام وقار کاشانی، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایی نیز اضافه شدند.

عکس های آدرینا صادقی بازیگر سریال احضار

عکس های آدرینا صادقی بازیگر سریال احضار

آدرینا صادقی ،متولد دهه ۷۰ ، بازیگر تازه کار و نوظهور تئاتر و تلویزیون ایران است که از هنرمندان تئاتری محسوب میشود و با درخشش در فعالیت های تئاتری و اجرای عالی در نمایش ها، توانست نظر فیلم سازان و اهالی سینما را به خود جلب کند.

آدرینا صادقی بازیگر نقش مائده در این سریال، به همراه سه دختر دیگر که از دوستان صمیمی وی هستند  راهی شمال شده د و بعد از آمدن خواستگار سابق به نام محسن، زندگی او دگرگون می شود.

او کار هنری را با تئاتر آغاز کرده و حالا در اولین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون در سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان ۱۴۰۰ در شبکه یک دیده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،سریال،آدرینا صادقی،احضار

منبع: نیک صالحی

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: