کد خبر: ٢٨٥١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/02-١٣:٣٨

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد؛

موسوی‌فرد: جوانان به تبیین نیاز دارند

امام جمعه اهواز: بسیاری از جوانان ما نیاز به تبیین دارند.

 

آبادان نیوز _ اعضای مرکز فرهنگی رسانه بیداری شامگاه جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار کردند.

این دیدار با معرفی فعالیت‌های مرکز فرهنگی و هنری رسانه بیداری و همچنین گزارش آخرین اقدامات سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خوزستان آغاز شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به رویکرد و فعالیت‌های این مجموعه گفت: خیلی خوشحال شدم که این ظرفیت تعلق به استان خوزستان ما دارد و به سهم خود تشکر و قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خوستان با بیان اینکه جهاد تبیین رسالت اصلی مرکز رسانه بیداری است و بسیاری از جوانان ما نیاز به تبیین دارند گفت: انجام کار در قالب زیبای هنر به بیان دشمن‌شناسی پرداخته شود و همچنین بررسی زن قبل و بعد از انقلاب اسلامی و جایگاه زن در انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب را هم اگر اضافه کنیم خیلی می‌تواند اثر گذار باشد.

وی افزود: این عرصه‌ای را که شما شروع کرده‌اید جهاد اکبر است و اگر بخواهیم تاثیرگذار باشد باید تمام تلاش این باشد در کارهای بزرگ توجه ویژه‌ای به خودسازی، تهذیب نفس و تطهیر باطن به خصوص در این ماه‌هایی که در پیش رو داریم داشته باشیم.

سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان از چهار تا هفت بهمن ۱۴۰۱ در سینما اکسین اهواز به همت مرکز فرهنگی رسانه بیداری برگزار می‌شود./ اخبار خوزستان

منبع: ایسنا

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: