کد خبر: ٢٠٨٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/17-١٥:٤٣

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز اعلام کرد:‌شمار شعبه های رای گیری در این شهرستان نسبت به انتخابات دوره قبل با ۲۲ درصد افزایش به ۸۳۲ شعبه رسیده است.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از محمدرضا امیری بیانگر این است که وی در نشست هماهنگی اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت و روسای مراکز انتخابات این شهرستان ادامه داد:با توجه به تاکید رییس جمهوری مبنی بر عدم تراکم جمعیت درشعب اخذ رای به دلیل محدودیت های کرونایی، برای هر شعبه تا هفت نفر عضو اجرایی در نظر گرفته شده و در سامانه اختصاصی ثبت و مشخص شده اند.

فرماندار شهرستان شیراز گفت:‌در تمام شعبه های رای گیری یک نفر نماینده فرماندار حضور دارد که از هم اکنون فرایند تقسیم کار و مسئولیت ها باید مشخص شود و اعضا وظایف خود را بدانند تا ماموریت و رسالتی که در برگزاری انتخابات و صحت آن بر عهده آنان است محقق شود.
امیری بیان کرد: آخرین لیست نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و لیست ۸۳۲ شعبه رای گیری شهرستان شیراز، از ۱۷ تا ۱۹ خرداد ماه به صورت عمومی منتشر خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از هفتم خرداد ماه شروع شده و به مدت ۲۰ روز تا ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: از بیستم خرداد ماه تبلیغات انتخابات شوراهای شهر نیز آغاز خواهد شد که به غیر از ساز و کار قضایی، کمیته نظارت بر تبلیغات انتخاباتی، متشکل از نمایندگان شهرداری و نیروی انتظامی بازوی اجرایی فرمانداری شیراز خواهند بود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه ۶۶۱ صندوق تمام الکترونیک در شهر شیراز آرای انتخابات شورای شهر را دریافت و ثبت می کنند، بیان کرد: با پایان زمان رای گیری و ارسال الکترونیک صورتجلسات و بارگذاری آن در سامانه نتیجه انتخابات شورای شهر محرز و مشخص می شود.

امیری با تاکید بر اینکه تلاش کارگزاران برای عزت و سر بلندی ایران اسلامی تکلیفی قانونی و ملی است گفت: ما مجری و مکلف به برگزاری انتخابات هستیم از این رو مصمم خواهیم بود تا انتخاباتی در شان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنیم که توسعه کشور و اقتدار ملی را موجب می شود.
وی اضافه کرد: مسئولین مراکز انتخابات رصد مسائل شعب و حل آن را به طور جدی دنبال کنند تا فرآیند رای گیری در روز مقرر راس ساعت مقرر آغاز شود و تمام شعب بر خط باشند.

 

ستاد انتخابات شیراز،انتخابات شورای شهر و روستا،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: