کد خبر: ٢٠٠٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/16-١٠:٥٥

رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: در راستای تاکید بر اجرای دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی بازار مصالح ساختمانی، در حدود ۲۰ نقطه از اهواز از میان عاملین معتمد و شناخته‌شده انتخاب کرده‌ایم که به صورت مستمر سیمان از فازهای تولیدی در اختیار آن‌ها قرار داده شود و از طریق این عاملین، هر پاکت سیمان با قیمت مصوب ۳۶ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه خواهد شد.

 

به گزارش آبادان خبر؛ امیرحسین نظری در خصوص قیمت مصالح ساختمانی، اظهار کرد: متاسفانه در یک ماه گذشته نابسامانی‌هایی در بحث مصالح ساختمانی مخصوصا سیمان به وجود آمد. دلایل مختلفی در این خصوص وجود دارد که آن‌ها را رصد خواهیم کرد.

 وی افزود: در راستای تاکید بر اجرای دستور استاندار خوزستان مبنی بر ساماندهی بازار مصالح ساختمانی، در حدود ۲۰ نقطه از اهواز از میان عاملین معتمد و شناخته‌شده انتخاب کرده‌ایم که به صورت مستمر سیمان از فازهای تولیدی در اختیار آن‌ها قرار داده شود و از طریق این عاملین، هر پاکت سیمان با قیمت مصوب ۳۶ هزار تومان به مصرف‌کنندگان عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان صمت خوزستان گفت: از مصرف‌کنندگان می‌خواهیم که از این نقاط تعیین‌شده که از طریق فضای مجازی و صدا و سیما اطلاع‌رسانی می‌شود، خرید کنند و از خرید از دلال‌ها و واسطه‌هایی که به صورت سیار در سطح شهر پخش هستند، جدا خودداری کنند.

وی که دریک برنامه تلوزیونی صحبت می‌کرد، بیان کرد: این‌ موضوع را ساماندهی کرده‌ایم؛ نقاطی که تعیین کرده‌ایم با نصب بنر مشخص می‌شوند و با ارائه سیمان به قیمت مصرف‌کننده، انتظار می‌رود از هفته آتی شاهد متعادل شدن قیمت مصالح ساختمانی خصوصا سیمان باشیم.

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز،سیمان
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: