کد خبر: ١٩٠٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/14-١٦:٥٤

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس گفت : گروه های شغلی و صنفی ۳ و ۴ از روز چهاردهم فروردین فعالیت آنان تعطیل یا محدود خواهد شد.

 

به گزارش آبادان خبر، سید محمود هاشمی بیان کرد: دستورالعمل‌های لازم برای واحدهای صنفی گروه‌های ۳ و ۴ ارسال شده و این واحدها مکلف خواهند بود فعالیت‌های خود را بر اساس شیوه نامه مزبور تعیین تکلیف کنند.

وی ادامه داد: در این شیوه نامه که تدوین و در اختیار اتحادیه‌های صنفی مورد نظر در گروه‌های صنفی ۳ و ۴ قرار گرفته است واحدهای صنفی بیرون بر می‌توانند فعالیت خود را ادامه دهند البته لازم به یادآوری است که محدودیت واحدهای صنفی همچون گذشته است و تغییر خاصی در این محدودیت‌ها اعمال نشده است.

هاشمی در خصوص واحدهای صنفی گروه سوم و چهار نیز بیان کرد: بر اساس آخرین طبقه بندی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در گروه شغلی شماره سه تالارهای پذیرایی، استخرهای سر پوشیده و رو باز و باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها، قهوه خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، مهد کودک‌ها قرار دارند.

وی تاکید کرد: بر اساس این طبقه بندی نیز در گروه چهارم بوستان‌ها و مراکز تفریحی و مشاغل مشابه، مراکز تفریحی آبی و گیم نیت‌ها قرار دارند.

گفتنی است بر اساس آخرین طبقه بندی ستاد ملی مقابله با کرونا در استان فارس شهرستان‌های شیراز، کازرون، جهرم، مرودشت و ممسنی در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

 

اتاق اصناف فارس،کرونا،ستاد ملی کرونا،محدودیت های کرونایی،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: