کد خبر: ١٦٧٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/04-٠٠:٢٧

وحید حاج سعیدی

 

به گزارش آبادان خبر، آیین اختتامیه نخستین دوسالانه طنز مطبوعات غرب کشور، صبح دوشنبه سوم آذر ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی و مدیران وکارشناسان ستادی اداره کل، مدیر عامل خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان و تعدادی از برگزیدگان این رویداد به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید.

هیات داوران دوسالانه طنز مطبوعات غرب کشور متشکل از اساتیدی چون محمود مختاریان، رضا خدری، حسن حیدری و مصطفی اشتری از دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند که برگزیدگان این رویداد فرهنگی را در بخش های طنز مکتوب، کاریکاتور، کاریکلماتور، شعر، بخش ویژه سیل، کرونا و محیط زیست انتخاب و معرفی نمودند.«وحید حاج سعیدی» ستون نویس این نشریه نیز در بخش طنز مکتوب حائز رتبه سوم گردید.

 شایان ذکر است نخستین دوره دوسالانه طنز مطبوعات و رسانه‌های غرب کشور با حضور نشریات و رسانه های استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان و لرستان، با محوریت خانه مطبوعات، خبرگزاری‌های استان لرستان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد.
خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: