کد خبر: ١٦٦٦٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/26-٠٩:١٠

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: مردم تخلفات کرونایی را از طریق سامانه 111، فرمانداری‌ها و یا نیروی انتظامی گزارش دهند.

 

به گزارش آبادان خبر، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان اظهار کرد: برای اصنافی که در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا همراهی نمی‌کنند گشت بازرسی در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداری‌ها تشکیل شده که بصورت مستمر بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: افرادی که مصوبات مقابله با کرونا را رعایت نمی‌کنند یقینا بر اساس قوانین مورد برخوردهای قانونی قرار می‌گیرند، در اهواز نیز تعداد زیادی از صنوف پلمب و به دستگاه قضا معرفی شدند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: باتوجه به هماهنگی که با دستگاه قضا و تعزیرات صورت گرفته خوشبختانه روند اجرای مصوبات به خوبی درحال پیش رفتن است و قطعا برخورد‌ها نیز در ادامه شدت بیشتری خواهند گرفت.

وی ادامه داد: مردم درصورت مشاهده تخلفات کرونایی نیز با سامانه 111 که در ساعت اداری فعال است ارتباط برقرار کنند و یا با فرمانداری‌ها و مراکز انتظامی تماس حاصل نمایند.

منبع:فارس

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: