کد خبر: ١٦٦٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/08/24-١٣:٠٥

درر پی تجاوز عناصر مسلح ضدانقلاب به مرزهای شمال غرب کشور، مرزبانان غیور میهن اسلامی دفاعی جانانه در برابر حمله تروریست ها داشتند و مانع ورود آنان به خاک مقدس ایران اسلامی شدند.

 

به گزارش آبادان خبر، عناصر مسلح ضد انقلاب در حوزه گروهان مرزی "تکور" در استان آذربایجان غربی امروز حدود ساعت 13:50با تعدادی از عوامل مرزبانی به صورت مسلحانه درگیر شدند که با حضور عوامل کمکی به منطقه و با مقاومت کم نظیر، رشادت و ایثار نیروهای جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست ها از نفوذ آنان به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی جلوگیری به عمل آمد.

در این درگیری 3 نفر از نیروهای مرزبانی به نام های استوار دوم #مسلمجهان آرا ، استوار دوم #مالکطاهر و سرباز وظیفه #کامران_کرامت به درجه رفیع شهادت نائل و ۲ نفر مجروح شدند.

با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب می باشد که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

 

دستگیری 16خرده فروش مواد مخدر و سارق در طرح ضربتی پلیس آبادان

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ سید محسن تقی زاده در گفتگو با خبرنگار پلیس گفت:  طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر بامحوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان به منظور ضربه زدن به خرده فروشان مواد مخدر  با کمک ماموران کلانتریهای: 11 ، 13؛ 18 و15احمدآباد اجرایی و عملیاتی شد که در این طرح  تعداد 11 توزیع کننده مواد مخدر،در سطح شهرستان  شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی در مخفیگاه شان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار7 کیلو و دویست گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی همراه با آلات و ادوات استعمال مواد کشف و ضبط شد.
وی اظهار داشت: این طرح که در 48ساعت گذشته اجرایی شد؛  ماموران کلانتری 18ذوالفقاری ، یک نفر سارق منزل راشناسایی، دستگیر و از مخفیگاه وی یکدستگاه تلویزیون سرقتی کشف کردند ؛ همچنین ماموران 16امیرکبیر و13قدس طی عملیات مشترک 4 نفر سارق به عنف موبایل را شناسایی و دستگیر کردند که سارقان دستگیر شده به  14فقره سرقت موبایل و3فقره سرقت منزل معترف شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شدند گفت:نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با مخلان امنیت و آرامش شهروندان ، به شدت برخورد می کند و اجازه فعالیت به آنها را نخواهد داد.


دستبند پلیس پایان سارق قداره کش در آبادان

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ سید محسن تقی زاده اظهار داشت : پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری 2 سارق به عنف موبایل از فردی عابر پیاده که منجر به سرقت گوشی و وسایل ایشان شد بلافاصله شناسایی سارقان در دستور کار ماموران کلانتری15 احمدآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات و کار اطلاعاتی پس از بررسی و پیگیری سرنخ‌های موجود محل اختفاء سارق سابقه دار موبایل را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، احدی از سارقان را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی درخاتمه با بیان اینکه متهم دستگیر درمواجه حضوری با مالباخته به بزه انتسابی اعتراف کرد گفت: سارق در مراحل بازجویی‌های پلیس به 11فقره سرقت موبایل که 6 فقره آن با تهدید سلاح سرد بوده اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد تلاش جهت دستگیری دیگر همدست ایشان ادامه دارد.

 

کشف انواع سلاح سرد و گرم در طرح پاکسازی پلیس

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ سیدمحسن تقی زاده در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف موبایل وموتورسیکلت در آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 وی افزود: تحقیقات در خصوص شناسایی مجرمان ادامه داشته تا اینکه ماموران پلیس آگاهی  با به کارگیری منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 سارق سابقه دار و یک نفر مالخر در این زمینه شدند، بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات جداگانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان : تعداد 10دستگاه گوشی اندروید سرقتی، 5 قبضه انواع سلاح سرد ،یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی  ،7 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به 19فقره سرقت موبایل و موتورسیکلت که از این تعداد 8 فقره از آن به عنف بوده معترف شدند گفت:  علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل  از طریق محاکم قضایی با قرار صادره راهی زندان ،سپس جهت شناسایی سایر همدستان احتمالی و تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند.


برخورد قاطع پلیس آبادان با دارندگان سلاح غیرمجاز

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ سید محسن تقی زاده  اظهار کرد : ماموران پلیس آبادان با محوریت پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در راستای پاکسازی مناطق جرم خیز و برخورد قاطع با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز که به مدت ۴ روز متوالی ادامه داشت، با انجام تحقیقات لازم 9 قبضه انواع سلاح غیرمجاز شامل : 7قبضه سلاح شکاری و 2قبضه سلاح جنگی کلاش همراه با تعدادی فشنگ کشف و  7نفر متهم نیز در این راستا دستگیر گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان درخاتمه با بیان اینکه در سال جاری۹۹ با افزایش توان اطلاعاتی در زمینه شناسایی دارندگان سلاح  و مهمات غیرمجاز و کشفیات اینگونه سلاحها به خوبی عمل کرده ایم گفت : با تکیه برتوان اطلاعاتی و عملیاتی همکاران ،پشتوانه دستگاه قضاو از همه مهمتر مشارکت عمومی در جهت شناسایی ، این وعده را خواهیم داد که آبادان را لوث وجود دارندگان سلاح غیرمجاز پاک خواهیم کرد ، پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا ارسال شد.

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: