کد خبر: ١٥٣٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/06/20-١٠:٢٩

شبانه‌روز گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل 110 مورد ابتلای جدید کرونا داشتیم و همچنین تعداد 683 بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

 

به گزارش آبادان خبر ، آژیر قرمز کرونایی از نیمه دوم تیر ماه امسال در مازندران به صدا درآمد و همچنان این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

طی این مدت آمار موارد ابتلا طی شبانه‌روز در استان به حدود حتی بیش از ۴۰۰ نفر و آمار موارد بستری به حدود ۲هزار نفر نیز رسید که نشان‌دهنده وضیعت بحرانی این استان در برابر این ویروس بوده است.

باوجود اینکه مازندران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و مسؤولان هشدارهای جدی در ارتباط با عدم سفر به استان داده‌اند اما باز هم می‌بینیم که باز هم پایان‌ هفته‌ها جاده‌های استان پرترافیک می‌شود که نشان می‌دهد همچنان سیر و سفرها به استان ادامه دارد.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۸۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۵۱۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری بوده که از این تعداد ۱۴۴ نفر در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بیمار جدید بستری و ۱۸ بیمار هم ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۴۵ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۱۱۰ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۶۸۳ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.

منبع:فارس

 

ویروس کرونا،مازندران،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،دانشگاه علوم پزشکی مازندران

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: