کد خبر: ٢٨٩٦٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/01/27-١٣:٢٤

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌ های اجتماعی آبادان

دراین بسته خبری آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می‌ شوند./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌ های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید:

 

بازداشت 10مواد فروش در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان درگفتگویی اظهار کرد: بااجرای طرح تشدید برخورد با خرده‌ فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران انتظامی این فرماندهی با کار اطلاعاتی 10 خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.
 
سرهنگ کیومرث کشوری اضافه کرد: دربازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهمان یک کیلوگرم مواد مخدر سنتی از نوع تریاک و حشیش و 11 هزار قرص غیرمجاز کشف شد.
 
رییس پلیس آبادان درخاتمه بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: امیدواریم تمام نهادها و سازمان‌های متولی و دارای مسئولیت‌ در این عرصه پلیس را در استمرار اجرای طرح و کسب موفقیت بیشتر یاری کنند./ آبادان خبر


دستگیری سارق کابل برق در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع  چند فقره سرقت کابل برق فشارقوی توسط راکب و سرنشین یکدستگاه موتورسیکلت از یکی از خیابان های احمدآباد آبادان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری‌ 15احمدآباد با انجام کاراطلاعاتی مخفیگاه سارقان را شناسایی با هماهنگی قضایی هر 2 متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان یک عدد قیچی مخصوص برش سیم همراه با مقادیری کابل برق مسروقه کشف وضبط کردند.

سرهنگ کشوری از دستگیری 2 نفر حین قطع درختان فضای سبز شهری در  یکی از پارکها خبرداد، و تصریح کرد: ماموران پلیس ضمن توقیف خودروی متهمان از آنان مقادیری تنه درخت قطع شده کشف وضبط کردند.

رییس پلیس آبادان در خاتمه با بیان اینکه علیه متهمان پرونده  قضایی تشکیل گردید،گفت: امنیت و آرامش شهروندان در حریم خصوصی و عمومی خط قرمز پلیس است از این رو در برخورد قاطع با هنجارشکنان هیچگونه مماشاتی نخواهد شد./ آبادان خبر


بازداشت فروشنده قرص‌های روانگردان در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس آبادان گفت: چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان فعالیت های مرد جوانی که در زمینه فروش قرص روانگردان به دختران و پسران نوجوان فعالیت داشت  قرار گرفتند و در همین راستا تیمی از ماموران کلانتری۱۶ امیرکبیر برای بررسی موضوع متهم را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

ماموران در این شاخه از تحقیقات پی بردند که متهم قرصهای روانگردان را در ازای گرفتن پول زیاد در اختیار نوجوان و دانش آموزان قرار می دهند که در این مرحله زمانیکه متهم قصد فروش قرص رانگردان  به یک دختر خانم کم سن وسال را داشت  مأموران کلانتری۱۶ وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند.

تیم پلیسی در بازرسی از متهم مقدار زیادی قرص روانگردان به همراه یک خنجر  کشف وضبط کردند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: متهم دربازجویهای فنی به فروش قرصهای روانگردان به دختران وپسران که اغلب مشتریها  نوجوانان و دانش آموزان بودند اعتراف کرد.

بنابر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت./ آبادان خبر


دستگیری مرد آبادانی با دلارها و دینارهای تقلبی
سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی از فعالیت فردی در خصوص تهیه و توزیع اسکناس های جعلی مطلع شدند و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند، افزود: در بازرسی صورت گرفته شده  از متهم دلار و دینار تقلبی خارجی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آبادان با اشاره به اینکه در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در معاملات نهایت دقت را داشته باشند تا در دام این افراد گرفتار نشوند و در صورت مواجه با اینگونه افراد و همچنین موارد مشابه مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ آبادان خبر


هشدار جدی رییس پلیس فتا خوزستان برای چهارشنبه سوری

سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: کلاهبرداران سایبری با تبلیغات گسترده و جذاب اقدام به فروش مواد محترقه در فضای مجازی نموده و متقاضیان خرید این اقلام اکثرا کودکان و نوجوانان می‌باشند.

وی افزود: برخی از مجرمان سایبری در قالب فروش مواد منفجره و محترقه به دنبال کلاهبرداری و سرقت اطلاعات بانکی کاربران هستند. بنابراین والدین با نظارت بیشتر و اصولی بر فرزندان، آنان را از خطرات احتمالی آگاه کرده و امنیت سایبری خود و خانواده را ارتقاء دهند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: