کد خبر: ٢٨٩٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/17-١٢:٢٤

نماینده آبادان در مجلس: برای آسفالت راه های روستایی در این دو سال اخیر اقدماتی صورت گرفته است.

 

آبادان نیوز _ سید محمد مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده برای رفع مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه چند مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در شهرستان آبادان احداث شد که این مهم نیز در طول این 2 سال انجام گرفت البته مکاتبات دیگری هم انجام گرفت تا تجهیزات بیشتری به بیمارستان های حوزه انتخابیه اختصاص داده شود.

وی افزود: برای تکمیل پروژه های بهداشتی نیز تلاش هایی انجام گرفته است تا اعتبار لازم برای آنها در نظر گرفته شود و لذا قول هایی در این رابطه داده شده است که امیدوارم در اسرع وقت این موضوع انجام شود تا بتوانیم با اتمام این پروژه ها خدماتی به مردم در زمینه بهداشت و درمان داده باشیم.

نماینده مردم آبادان بیان کرد: برای آسفالت راه های روستایی در این دو سال اخیر اقدماتی صورت گرفته است و بسیاری از جاده های روستایی آسفالت شدند که این موضوع نیز به همت بنیاد مسکن صورت گرفته است و جا دارد از ریاست بنیاد مسکن تقدیر و تشکر کنم.

مولوی اظهار کرد: برای رفع مشکل بی آبی روستاهای حوزه انتخابیه تلاش هایی انجام داده ایم و تا حدودی مشکل حل شده است اما کافی نبوده که این موضوع همت وزارت نیرو را می طلبد و باید گام های اساسی در این رابطه برداشته شود./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: