کد خبر: ٢٨٦٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/15-١٢:٠٥

خطیب جمعه آبادان بر لزوم چاره‌اندیشی برای معضل بیکاری در این شهر تاکید کرد.

 

آبادان نیوز _ حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلای ثامن‌الائمه(ع) با تبریک دهه فجر اظهار کرد: ایران در حالی به پیشرفت دست یافت که مشکلات عدیده و تحریم‌های کمرشکن را دشمن تحمیل کرده بود اما مشکلات و تحریم‌ها ایران را قوی‌تر کرده است.

او در ادامه برخی از مشکلات موجود را برشمرد و در همین ارتباط بیان کرد: کشور با معضلاتی از جمله نرخ بالای تورم دست و پنجه نرم می‌کند که مسئولان باید برای آن چاره‌ای بیندیشند.

خطیب جمعه آبادان نرخ بالای بیکاری را یکی دیگر از مشکلات اساسی کشور دانست و تصریح کرد: در برخی استان‌ها نرخ بیکاری بسیار پایین است اما در برخی استان‌ها از جمله خوزستان به‌ویژه در شهر آبادان نرخ بیکاری بسیار بالا اعلام شد.

حجت‌الاسلام غبیشاوی با اشاره به مشکلات موجود آبادان خاطرنشان کرد: خیلی از جوانان این شهر با وجود تحصیلات عالی بیکار هستند که باید برای این معضل بزرگ چاره‌اندیشی شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان به برخی دیگر از مشکلات شهر آبادان اشاره کرد و خواستار رسیدگی به مشکلات عمرانی این شهر شد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه آبادان در حوزه عمرانی نسبت به شهرهای دیگر بسیار عقب است، گفت: مردم از زیر ساخت شهری از جمله آسفالت و فاصلاب شکایت دارند که مسئولان باید برای حل این مشکلات شبانه‌روز تلاش کنند./ آبادان خبر

منبع: فارس
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: