کد خبر: ٢٨٤٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/27-٠٩:٢٥

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی

در این بسته خبری، آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می‌شوند./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز _ آخرین‌های اجتماعی را با ما بخوانید:

 

دستگیری 13 شرور در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح این خبر گفت: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و بدلیل حساسیت موضوع، رصد اطلاعاتی و دستگیری مخلان نظم و امنیت تحت تعقیب در شهرستان آبادان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

وی افزود: با تشکیل اتاق ویژه عملیات در پلیس امنیت عمومی و با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه های مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در قالب 4 تیم عملیاتی 13نفر از متهمان تحت تعقیب در عملیات های ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان این که متهمان دستگیرشده به دلیل شرارت، مزاحمت، نزاع ،تیراندازی غیرمجاز و ... تحت تعقیب بودند، خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه های متهمان تعداد 3 قبضه انواع اسلحه شکاری و جنگی غیرمجاز به همراه تعدادی سلاح سرد را کشف کردند.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

رییس پلیس آبادان ضمن تقدیر از همکاری شهروندان، حمایت دستگاه قضایی و اعضاء شورای تامین از پلیس، خاطرنشان کرد؛ پلیس و دستگاه قضائی مصمم هستند با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون برخورد کنند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.ضمن این که با کسانی که در فضای مجازی به ناامنی روانی دامن می زنند نیزبرابرقانون برخورد خواهد شد./ اخبار اجتماعی آبادان


سرهنگ کیومرث کشوری در این باره گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم ساختمانی در برخی مناطق، شناسایی و دستگیری سارقان با محوریت پلیس پیشگیری در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی هویت ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان  مقادیری اموال مسروقه از قبیل: ۲ دستگاه کنتور برق، ۸ دستگاه پمپ آب، ۲ دستگاه دوچرخه، مقادیر زیادی کابل و تجهیزات برقی همراه با ۵۸۰ گرم مواد مخدر سنتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند./ اخبار اجتماعی آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: