کد خبر: ٢٠٣٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/24-٢٣:١٠

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب مهمان تیم تراکتور بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

 

به گزارش آبادان خبر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امشب 24 اردیبهشت ماه مهمان تیم تراکتور سازی تبریز بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از 21 دیدار قبلی خود 6 برد، هفت تساوی، هشت باخت و 25 امتیاز کسب کرده بود، در این دیدار خارج از خانگی به دنبال شکست طلسم ناکامی هفته های اخیر بود.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت و هر دو تیم نتوانستند از موقعیت های خود به نحو احسن استفاده کنند و بدون گل 45 دقیقه اول را به پایان رساندند.

نیمه دوم این دیدار تا دقیقه 59 همچنان بدون گل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 60 پاس مهدی تیکدری از سمت راست منطقه 18 قدم به محمد قادری رسید و این بازیکن پس از کنترل، توپ را وارد دروازه نفتی ها کرد و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه نفتی ها چهار تعویض را با دستور پور موسوی انجام دادند و روند رقابت نفت هجومی تر شد تا اینکه طلایی پوشان در یکی از حملات خود در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شدند و در این صحنه کاپیتان طالب ریکانی توانست گل تساوی این دیدار و تیمش را به ثمر رساند و نفت را از ورطه شکست برهاند.

به این ترتیب نفتی ها بالاخره بعد از هفته ها ناکامی و گل نزدن، در دقیقه 90 این دیدار از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند و از شکست فرار کردند و یک امتیاز خارج از خانه کسب کردند.

در همین راستا سید سیروس پور موسوی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، محمود مطلق زاده(73 سینا زامهران)، حکیم نصاری(73 رضا خالقی فر)، طالب ریکانی، احمد شریعت زاده(83 مهدی زبیدی)، امیرحسین فرهادی(66 فاخر تهامی)، امید خالدی، مهدی حنفی و عبدالله ناصری را برای رقابت با تبریزی ها انتخاب کرده بود.

همچنین رسول خطیبی در این دیدار ترکیب محمدرضا اخباری، پیمان کشاورز(46 محمد قادری)، میثم تیموری، میلاد فخرالدینی، سید ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی(74 صیاد کوکبی) و محمد عباس‌زاده را برای رقابت با تیم صنعت نفت آبادان ارنج کرده بود.

محمد حسین زاهدی فرد با کمک حسین مرادی، علی احمدی و سعاد وفاپیشه قظاوت این دیدار و محمود رفیعی نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

در این دیدار پیمان کشاورز(44) و مهدی تیکدری(75) از تراکتور با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با یک دیدار عقب افتاد و 26 امتیاز موقتا در رده 10 و تراکتور با 29 امتیاز موقتا در رده هفتم لیگ برتر بیستم قرار دارند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:برنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: