کد خبر: ٢٠٢٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/21-١٥:٢٢

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان از مسدود شدن آرامستان‌های سراسر استان در ایام عید فطر خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، ولی الله حیاتی فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا استان خوزستان اظهار کرد: علاوه بر ورودی‌ها و خروجی‌های استان، در ۱۵ شهر محدودیت تردد اعمال و از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی و خروج خودروهای با پلاک بومی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: در ایام عید فطر آرامستان‌های سراسر استان مسدود خواهند شد.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مقابله با کرونا خوزستان گفت: محدودیت‌های تردد شبانه نیز به قوت خود باقی است. همچنین تیم‌های نظارتی این قرارگاه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به جد دنبال می‌کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه یک عزم جدی در میان فرهیختگان، نخبگان و علما ایجاد شده که با صدور بیانیه‌هایی خطاب به مردم، تقاضای عدم شرکت در مراسمات دید و بازدید و مجالس را دارند.

ولی الله حیاتی تصریح کرد: خرید و دید و بازدیدهای عید فطر ممنوع است. با توجه به شرایط شیوع کرونا در خوزستان، از مردم تقاضا می‌کنیم امسال عید فطر را متفاوت برگزار کنند و این امور را به زمان دیگر و پس از گذشتن از شرایط کرونا موکول شود.

وی درخصوص نماز عید فطر اذعان کرد: نماز عید فطر در استان خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مساجد اقامه خواهد شد.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوزستاد مقابله با کرونا،عید سعید فطر

منبع:فارس

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: