کد خبر: ١٩٦٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/02-١٨:٠٢

نرگس علوانی سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان که بازیکنان خود را جهت رقابت در مرحله نهایی این مسابقات آماده می کند اظهار داشت: قول قهرمانی نمی‌دهیم. اما قطعاً به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان وی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و آماده دیدار پلی‌آف هستیم. بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی نیز آماده هستند تا بتوانیم مرحله ی خوبی را پشت سر می‌گذاریم.

علوانی در خصوص اینکه تیمش چقدر برای قهرمانی آماده است گفت: قهرمانی نمی‌دهیم. پیش بینی در مسابقات ورزشی سخت و غیر منطقی است. اما قطعاً به دنبال آن هستیم که بهترین نتیجه را بگیریم. هر سه تیم دیگر یافته به این مرحله قوی هستند و ما هم مثل آنها برای قهرمانی خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در خصوص زمان برگزاری دیدار دیدارهای پلی آف گفت: به احتمال زیاد شنبه جلسه آنلاین از سوی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود و در آن موارد لازم بازگو خواهد شد.

وی تصریح کرد:برای ما هر بازی حکم یک فینال را دارد و بسیار حائز اهمیت خواهد بود که بتوانیم با تمرکز و کیفیت بالا هر مسابقه را پشت سر بگذاریم.
شایان ذکر است که مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت قرار است برگزار شود. چهار تیم پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری خوزستان، سایپای تهران و هیات فوتبال خراسان رضوی برای کسب مقام های اول تا سوم در این مرحله رقابت خواهند کرد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: