کد خبر: ١٩٦٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/02-١٣:٢٦

تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان قرار می گیرند.

 

به گزارش آبادان خبر، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور از امروز (دوم اردیبهشت ماه) به مدت دو روز برگزار می شود که در روز نخست آن شاگردان فکری در خانه پذیرای مس رفسنجان هستند و صنعت نفت آبادان هم رو در روی گل گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

نفت مسجدسلیمان – مس رفسنجان

 نفت که پس از تغییر و تحول در راس کادرفنی و حضور محمود فکری روی نیمکت این تیم، توانست در هفته بیستم از بازی خارج از خانه با سپاهان، یکی از مدعیان لیگ بیستم به یک امتیاز دست پیدا کند، برای بازی با مس رفسنجان انگیزه های خود را برای کسب نتیجه بیشتر می داند.

البته حریف این هفته نفتی ها که رفته رفته توانسته خود را به بالای جدول برساند و اکنون با ۲۸ امتیاز در رده پنجم باشد، اصلا رقیب آسانی برای شاگردان فکری نیست. اما مسجدسلیمانی‌ها که اکنون در رده دوازدهم قرار دارند، برای سر و سامان دادن به وضعیت خوب و جبران امتیازات از دست رفته، راهی جز کسب نتیجه در این دیدار ندارند.

نفت از ساعت ۲۱ امروز (پنجشنبه، دوم اردیبهشت ماه) در خانه پذیرای مس رفسنجان است.

نفت آبادان – گل گهر

 تیم صنعت نفت آبادان که لیگ بیستم را خوب شروع کرد و حتی یکی از مدعیان لیگ محسوب می شد، رفته رفته به دلیل افزایش فشار مشکلات مالی از روزهای خوب خود فاصله گرفت و در حال حاضر هشت هفته ای است که بردی در کارنامه اش ثبت نشده و پنج هفته نیز نتوانسته گلی را وارد دروازه رقبا کند.

نفت این هفته برای جبران امتیازات از دست رفته، به دنبال کسب امتیاز از تیم گل گهر سیرجان است. گل گهری که با ۲۹ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. البته نفتی ها اگر بتوانند بازی با گل گهر را با سه امتیاز از زمین خارج شوند، می توانند باتوجه به لغو دیدارهای فولاد و تراکتور به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا و با لغزش مس رفسنجان و آلومینیوم اراک، خود را به یک قدمی گل گهر برسانند و در رده پنجم قرار بگیرند. این بازی به نوعی برای شاگردان پورموسوی جهت برگشت به روزهای خوب گذشته از نان شب هم واجب تر است.

صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۰:۴۰ سوم اردیبهشت ماه در سیرجان به مصاف گل گهر می رود.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،فوتبال
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: