کد خبر: ١٩٥٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/29-١٥:٥٧

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان از افزایش آمار ابتلا به کرونا به ویژه در میان جوانان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، الهام بچاری رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان گفت:در حال حاضر  حدود ۱۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان طالقانی بستری هستند که از این تعداد ۲۴نفر در بخش Icu و حدود ۱۰نفر متصل به دستگاه کمک تنفسی هستند.

او ادامه داد:شرایط بیمارستان اصلا مساعد نیست و بنا به کمبود تخت ، ناچار به درمان سرپایی تعدادی از بیماران هستیم که تا حدودی این روش جای خطر دارد.

رئیس بیمارستان طالقانی آبادان در خصوص شرایط کنونی کادر درمان بیان کرد: کادر درمان در این روزهای شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز آبادان ،بسیار خسته و ناتوان شده اند و دائم در حال ویزیت بیماران بدحال از سایر گروه های سنی  هستند .

این مقام مسئول عنوان کرد:ویزیت بیماران جوان بدحال بسیار دردناک است و تنها راه چاره مقابله با کووید19،  می تواند رعایت موارد بهداشتی توسط مردم باشد.

بچاری افزود:در دوره های گذشته ، اکثرا افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای در شمار مبتلایان به ویروس کرونا بودند اما در حال حاضر افراد  ۲۵تا ۴۰سال در معرض  ابتلا به کووید۱۹ هستند.

او با اشاره به  آمار مرگ و میر براثر ابتلا به ویروس کرونا بیان کرد: متاسفانه آمار مرگ ومیر در میان افراد ۳۰تا ۴۰ساله ای که بیماری زمینه ای ندارند افزایش پیداکرده است .

او تصریح کرد: از مردم عاجزانه خواهشمندم که در گردهمایی ها شرکت نکنند و موارد بهداشتی را به صورت کامل رعایت نمایند.

بچاری در پایان گفت:درخصوص دارو و اقدامات درمانی کمبودی نداریم اما در زمینه تجهیزات Icu و ماسک های ویژه با کمبود مواجه هستیم.

 

آبادان خبر،آبادان نیوز،کرونا،آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: