کد خبر: ١٩٥١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/28-٢٣:٥٧

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: امسال سیاسیون می‌خواستند در مسائل تیم دخالت کنند که مقابل آنها ایستادیم.

 

به گزارش آبادان خبر، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از باخت شاگردانش مقابل شیمیدر قم در دیدار رده‌بندی لیگ برتر، گفت: قطعا باخت برای مربی است و اگر ما به هر دلیلی نتیجه نگرفتیم مقصر من هستم. از همه اعضای تیم از جمله کادر فنی خوبم، بازیکنان و مردم آبادان معذرت‌خواهی می‌کنم که شرمنده آنها شدیم. هر انتقاد و حرفی را می‌پذیرم و از همه معذرت‌خواهی می‌کنم.

او درباره بازی رده‌بندی اظهار کرد: امروز بازی خوب و جان‌داری را از هر دو تیم دیدیم اما چون سه روز از بازی نیمه‌نهایی ما گذشته بود نشد از نظر روحی و بدنی ریکاوری خوبی کنیم. در داخل بازی خوب بودیم اما در شروع بازی باز هم حسن‌زاده را نداشتیم. وقتی شرایط سخت شد حسن‌زاده را با درد وارد زمین کردیم که حتی برای او خطرناک هم بود. او با تعصبی که داشت وارد زمین شد، در حالی که اصلا شرایط بازی نداشت و دکتر گفته بود بازی‌کردن برای حسن‌زاده خطرناک است. رفته رفته هم هرچه به پایان بازی رسیدیم بدن بازیکنان ما خالی شد و نتیجه را واگذار کردیم.

سامری درباره دو روز زودتر برگزارشدن بازی رده‌بندی نیز گفت: تصمیم باشگاه‌ها و مدیریت دو تیم بود که زودتر بازی شود و ما هم تابع باشگاه هستیم.

سرمربی نفت درباره شرایط روحی و بدنی این تیم نیز گفت: ما امروز زمان استراحت که بین ساعت دو تا چهار بود بازیکنان تیم را در اختیار نداشتیم چون به کمیته انضباطی رفته بودند و ساعتی که می‌توانستند استراحت کنند را از دست دادند. البته اینها بهانه نیست و تنها برای اطلاع‌رسانی می‌گویم و بهانه جویی نمی‌کنم. ضمن اینکه خیلی سخت است در دیدار رده‌بندی تیم را با انگیزه وارد زمین‌کرد. تیم ‌ما هم از ابتدا برای رسیدن به فینال تلاش می‌کرد که نشد و یک‌ مقدار از نظر روحی خوب نبودیم. البته باز هم خوب بازی‌ کردیم‌ و اگر کمی از نظر بدنی خوب بودیم نتیجه می‌گرفتیم.

او در پایان گفت: ما امسال مسائل مختلفی در تیم داشتیم‌ و دوستانی بودند که می‌خواستند سیاسیون به تیم فشار وارد کنند و بنده هم مقابلشان ایستادم. از هیات مدیره خودمان نیز تشکر می‌کنم ‌که مقابل این فشارهای سیاسی ایستادگی کردند. در یک مقطع خیلی فشار به تیم‌ وارد کردند اما مدیریت مقابل سیاسیون مقاومت کردند و نگذاشتند افراد سیاسی در مسائل تیم دخالت کنند. اکنون هم هیات‌مدیره درمورد بنده هر تصمیمی بگیرد می‌پذیرم و اصلا معترض نیستم. در هر شرایطی برای تیم آبادان آرزوی‌ موفقیت دارم و مطمئنا اگر روزی در تیم آبادان نبودم سعی می‌کنم حاشیه نسازم. با پیج فیک علیه تیم حرف نمی‌زنم و بیرون از تیم هم آرزوی موفقیت دارم چون تیم شهرمان است و هر چه‌ که در بسکتبال داریم از همین تیم نفت است.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: