کد خبر: ١٩٥١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/28-١٩:٤٩

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در این هفته دو محموله واکسن کرونا وارد خوزستان می شود تا گروه های بیشتری واکسینه شوند.

 

به گزارش آبادان خبر، فرهاد ابول نژادیان بعد از ظهر امروز شنبه در سومین جلسه ستاد کرونای استان خوزستان که به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دو شهرستان آبادان و دزفول وضعیت کرونایی ناپایداری دارند که در این راستا فرمانداران این دو شهرستان در جلسه امروز حضوری شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این دو فرماندار توضیحاتی را ارائه و مشکلاتی را در این خصوص مطرح کردند، افزود: استاندار خوزستان دستور ویژه‌ای را برای بررسی حضوری مشکلات و مسائل کرونایی داد تا بعد از آن به دنبال راه کار باشیم بلکه روند کاهشی بیماری کرونا در این دو شهرستان نیز به وجود آید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، وضعیت کرونایی استان خوزستان را ثابت اعلام کرد و گفت: به عنوان مثال هم اکنون در شهرستان اهواز روزانه حدود ۷۰ تا ۸۰ بیمار بستری می‌شوند که در چند روز گذشته این روند تغییری نداشته است.

ابول نژادیان از تشکیل قرارگاه‌هایی برای نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی ادارات، سازمان‌ها، نهادها، اصناف و مردم خبر داد و تأکید کرد: این قرارگاه‌ها در سرتاسر استان روزانه در حال انجام وظیفه هستند و تاکنون توانستند از برگزاری حدود ۷۵ درصد مراسم‌های متخلف جلوگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه تلاش ما برای رسیدن ۹۰ درصد رعایت پروتکل‌ها است، گفت: امید است که با این اقدامات و همکاری بیشتر مردم و اصناف وضعیت بهتری را در این زمینه داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز از واکسیناسیون کرونایی ۲۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر از این استان خبر داد و تصریح کرد: در این هفته دو محموله واکسن کرونا به استان خوزستان می‌آید که تعداد آنها معادل سه چهارم دفعات پیشین است.

ابول نژادیان بیان کرد: تاکنون پنج مرحله واکسن کرونایی به خوزستان رسیده است که حدود ۳۰ هزار بود که در این راستا وزارت بهداشت متعهد شده که تعداد محموله واکسن این هفته که به دست ما می‌رسد، از دفعات پیشین بیشتر باشد.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: