کد خبر: ١٩٥٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/28-١٥:٠٠

ناصر روستایی پیشکسوت دفاع مقدس و از هنرمندان شهرستان آبادان در سومین شب از ویژه برنامه « هلال اروند» مهمان نگاه اروند نشینان شد و توان فرهنگی و هنری را یکی از قدرت های فضای مجازی دانست.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، این هنرمند پیشکسوت با حضور در ویژه برنامه ماه مبارک رمضان سازمان منطقه آزاد اروند؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در فضای مجازی باید با قدرت وارد شد، اظهار داشت: یکی از قدرت های فضای مجازی، توان فرهنگی هنری است که بستر آن در برنامه هایی که سازمان منطقه آزاد اروند در دست اجرا دارد فراهم گشته.

این پیشکسوت جبهه و جنگ تصریح کرد: این اقدام نوین در سازمان منطقه آزاد اروند بنیان خوبی جهت ساخت برنامه های بهتر و جذاب تر با همکاری هنرمندان در رویدادهای مختلف خواهد بود.

روستایی با تأکید بر اینکه ویژه برنامه « هلال اروند» در نوع خود بی نظیر است، خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه شادی مومنین است که به ضیافت پروردگارشان رفته اند؛ به همین جهت تولید برنامه های جذاب و متنوع از لزومات این ایام است.

ناصر روستایی این ماه را بسیار عزیز دانست و افزود: به غیر از ایام شهادت امیرالمونین علی( ع) که در جای خود باقی و ناگفتنی است و همه شیعیان سوگوار این واقعه هستند، دیگر روزهای این ماه پر خیر و برکت باید با شادی معنوی همراه باشد.

این رزمنده دفاع مقدس ضمن بیان اینکه گسترش ویروس کرونا دست ها را برای تولید برنامه های جمعی بسته است، اذعان داشت: این اقدام سازمان منطقه آزاد اروند با تولیدات فرهنگی و هنری و پخش به صورت آنلاین، ساختار جدیدی را در ارائه برنامه سازی پایه گذاری کرد که می بایست ادامه دار باشد.

 

آبادان،منطقه آزاد اروند،دفاع مقدس،هلال اروند،ماه مبارک رمضان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: