کد خبر: ١٩٤٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/26-١٨:٠٦

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: اتفاقات بازی ما با مهرام این رشته و جامعه داوری بسکتبال ایران را زیر سوال برد و فینال را از نفت گرفتند.

 

به گزارش آبادان خبر، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان پس از باخت شاگردانش مقابل مهرام و عدم صعود به فینال لیگ گفت: متاسفانه در سری‌های پلی‌آف خصوصا مرحله نیمه‌نهایی اتفاقاتی افتاد که برای بسکتبال ایران خوب نیست. ما حتی بعد از بازی قبل هم حرفی نزدیم تا ببینیم در این مسابقه چه اتفاقی می‌افتد.

او افرود: متاسفانه اتفاقاتی در بازی قبل افتاد که من اگر داور بودم شخصا خودم با آنها برخورد می‌کردم. اتفاقات بازی قبل جامعه داوری بسکتبال ایران رارا زیر سوال برد و شاید بتوان خیلی کنکاش درباره بازی قبل نفت و مهرام کرد. اتفاقاتی در بازی قبل افتاد که از روند عادی مسابقه و اشتباهات داوری خارج بود.

سرمربی تیم نفت افزود: داخل سری نیمه‌نهایی دو بر یک جلو هستید و بازی بعدی را هم با هر شرایطی که برای تیمتان ایجاد می‌کنند پیروز می‌شوید، اما برد را از شما می‌گیرند! وقتی این اتفاق در بازی قبل افتاد تیم من از نظر روحی کاملا بهم ریخت و نتوانستیم در یک روز تیم را به شرایط روحی مناسب برگردانیم. در بازی قبل با وجود اینکه داور همه بازیکنان ما را بیرون انداخت باز هم برنده شدیم، اما برد را از تیم ما گرفتند. نفت در بازی قبل باید به فینال می‌رفت.

سامری تاکید کرد: ما در بازی قبل به فینال رفتیم، اما داور این برد را از ما گرفت. تیم ما از نظر روحی بهم ریخت چون بازیکنان دیدند با هر روشی حق تیم ما خورده شد. وقتی بازیکن می‌بیند هرچه تلاش می‌کنید با چند سوت همه چیز را جابجا می‌کنند، از نظر روحی بهم می‌ریزد. من بیشتر از همه از خودم ناراحتم و از مردم آبادان و بچه‌های تیم معذرت خواهی می‌کنم، چون باید در بازی قبل حق تیمم را می‌گرفتم. متاسفانه ضعیف بودم و نشد حق تیمم را بگیرم.

او با بیان اینکه در بازی آخر شرایط مطلوب بود، ادامه داد: در بازی‌ قبل برد را از ما گرفتند و الان واقعا ناراحتم. خیلی متاسفم که به اندازه کافی قوی نبودم تا در داخل بازی با کارهایی که بقیه می‌کنند حق تیمم را بگیرم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان گفت: من حماد سامری و تیمم همیشه در این شرایط بوده و به دنبال رابطه خاصی با افراد یا فدراسیون نبوده‌ایم. نه با این فدراسیون ارتباط داریم و نه با فدراسیون‌های قبل. همیشه ‌جوانمردانه کار کرده‌ایم، اما متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که همه بسکتبال زیر سوال می‌رود. به نظرم اتفاقات بازی ما با مهرام رفتارهای خوبی نبود که در بسکتبال افتاد. من مطمئنم ما باید بازی قبل به فینال می‌رفتیم و شاید مقصر من هستم که نرفتیم.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: