کد خبر: ١٩٢٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/21-٢٣:٢٩

نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان آبادان در حالی برگزار شد که طبق مصوبات کشوری این ستاد قرار است که تا خارج شدن این شهر از وضعیت قرمز تمام گروههای شغلی دو و سه و چهار تعطیل گردند و فقط گروه شغلی یک مجاز به فعالیت باشد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، همچنین مقرر شد کماکان فضای سبز و بوستان های و پارک های شهرستان آبادان خاموش، آبگیری و تعطیل شوند.

حضور پرسنل ادارات و سازمانها تا خارج شدن از وضعیت قرمز نیز به یک سوم کاهش پیدا می کند.

ورود و خروج پلاک غیر بومی و تردد آنها در شهرستان آبادان همچنان ممنوع است و تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز مشمول اعمال قانون پلیس راهور خواهد شد.سایر موارد محدودیت‌ها مطابق با مصوبات قبلیِ در شرایط وضعیت قرمز اعمال خواهد شد.

فرماندار ویژه آبادان در گوشه ای از سخنانش با تذکر جدی نسبت به اداراتی که در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی همکاری نکردند و خودرو در اختیار این طرح قرار ندادند گفت: خودروی مدیر و رئیس این ادارات توقیف و به پارکینگ فرمانداری هدایت خواهد شد.

زین العابدین موسوی تصریح کرد: امیدوار هستم که با رعایت پروتکل های بهداشتی، زدن‌ماسک و عدم حضور در تجمعات و اماکن شلوغ بتوانیم این پیک با نیز پشت سر بگذاریم.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: