کد خبر: ١٩٢٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/21-١٩:٣٩

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از متلاشی شدن اعضای یک باند4نفره سارق منزل و کشف اموال مسروقه در آبادان خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آبادان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11ولیصر با انجام تحقیقات اطلاعاتی و میدانی ،ابتدا هویت دو نفر از سارقان سابقه‌دار را شناسایی و باهماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر، سپس سایر همدستانشان که 2نفر دیگر بوده را طی یک عملیات دیگر دستگیر ،و به کلانتری انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دستگیر شده اموال مسروقه منزل از قبیل: 6دستگاه تلویزیون ال ای دی و ال سی دی، یکدستگاه موتور کولر گازی 2تیکه،3 دستگاه پمپ آب ، و مقداری لوازمات برقی ساختمانی کشف و ضبط شد.

زلقی در خاتمه با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی با پلیس به 14فقره سرقت منزل که به صورت باندی سرقت می کردند ،معترف شدند گفت : تاکنون2 نفر از مالباختگان ضمن مراجعت به کلانتری اموال مسروقه خود را شناسایی کردند واز سایر مالباختگان نیز تقاضا داریم جهت شناسایی اموال سرقتی خود به کلانتری11ولیعصر واقع در ایستگاه 11 مجاورت مسجد پیروز مراجعه کنند.
پرونده قضایی علیه سارقان تشکیل و به دادسرا ارسال گردید.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: