کد خبر: ١٩٢٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/21-١٧:٥٣

شکرالله سلمان زاده گفت: با توجه به اجرایی نشدن محدودیت ها در مدت گذشته اکنون امیدی به نتیجه ی تعطیلی ۱۰ روزه ندارم.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: تاکید داشتم از ابتدای شروع موج چهارم ویروس کرونا در منطقه، دو هفته شهرستان های آبادان ،خرمشهر و شادگان تعطیل شود اما مجوز داده نشد و در حال حاضر با توجه بالا رفتن تعداد مبتلایان، تعطیلی چاره ساز وضعیت کنونی نمیشود‌.

او همچنین با اشاره به وجود این محدودیت ها در گذشته ادامه داد: علت این حجم از پرداختن به این مسئله را متوجه نمیشم چرا که این محدودیت ها قبل از این هم در منطقه وجود داشت امامسئله مهم اجرایی نشدن آن هاست که اهتمام کافی مسئولین را میطلبد‌.

سلمان زاده درباره همکاری فرمانداران جنوب غرب خوزستان با دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: فرماندار شادگان با عملکرد بسیار خوبی توانست این شهر را از وضعیت قرمز خارج کند،اما بطور کلی مصوبات زیادی در فرمانداری ها تصویب میشود که بدون عمل میمانند.

رئیس دانشکده علوم‌پزشکی آبادان وضعیت موارد بستری و ابتلا را رو به افزایش خواند و ادامه داد:دیروز ۲۳۵ مورد جدید ابتلا ثبت شد که ۱۱۵ نفر از آبادان،۷۸ نفر از خرمشهر و ۴۲ نفر از شادگان بودند‌، همچنین ظرفیت بخش مراقبت های ویژه در این سه شهرستان تکمیل و بخش بستری عادی نیز رو به تکمیل است.

سلمان زاده در پایان با تاکید بر اهمیت همکاری مردم برای مهار کردن ویروس کرونا گفت: از مردم می خواهیم به پویش(هر شهروند یک مراقب سلامت/من یک مراقب سلامت هستم) بپیوندند و خود را همکار ما در حوزه ی بهداشت بدانند تا بتوانیم منطقه را از این وضعیت نجات دهیم.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان خبر,آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: