کد خبر: ١٩٢١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/18-٢٣:٣٩

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره شرایط سرمربی تیمش توضیحاتی داد.

 

به گزارش آبادان خبر، علی عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان درباره دلیل خداحافظی پورموسوی از صنعت نفت و متقاعد شدن او برای ادامه کار در این تیم گفت: تیم ما برای لیگ بیستم با تاخیر زیادی بسته شد و ما نتوانستیم اردویی برگزار کنیم و فرصت کافی برای بدنسازی نداشتیم و به همین دلیل پیش بینی می‌کردیم که از هفته نهم به بعد دچار مشکل شویم.

عیسی زاده در واکنش به این که پیش از لیگ بیستم قرار بود وزارت نفت از باشگاه‌های نفتی حمایت کند گفت: این حمایت قرار نبود به شکل مالی باشد و قرار بر این بود که وزارت نفت اصلا تیم‌داری نکند. مشکل ما این است که مجلس شورای اسلامی مصوبه‌ای تصویب کرده که براساس آن وزارت نفت از کمک مالی به ورزش حرفه‌ای منع شده است. ۲ قانون تصویب شده که فقط یکی اجرا می‌شود. برای فصل جاری منابع مالی تامین شده، اما تاخیر در آماده سازی ابتدای فصل کار ما را خیلی سخت کرد.

او افزود: قرار بود وزارت نفت تیم‌داری نکند و امتیاز تیم‌های نفتی واگذار شود، اما این کار صورت نگرفت و وزیر نفت برای این که فرآیند انتقال امتیاز در زمان مناسب تری انجام شود، تصمیم گرفت که واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی تا یک سال به تعویق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دلیل ناراحتی پورموسوی گفت: پورموسوی تحت فشار بود، زیرا تیم چند هفته نتیجه نگرفت و در فضای مجازی هجمه‌های زیادی علیه او ایجاد شد. به شخصه در فضای مجازی هیچ فعالیتی ندارم، اما پورموسوی انسان است و مطالب به گوش او می‌رسد. فضای مجازی تاثیر خیلی مخربی دارد، زیرا یک متن کذب منتشر و به سرعت دست به دست می‌شود و در این شرایط مردم فکر می‌کنند که چنین مطالبی واقعیت دارد.

عیسی زاده در پاسخ به این سوال که آیا رضایت کامل پورموسوی برای ماندن در صنعت نفت جلب شده، گفت: بله، پورموسوی با قدرت کامل و با حمایت دستیارانش به کارش در تیم صنعت نفت ادامه می‌دهد. این فصل کادرفنی ما از نظر اخلاقی و فنی زبان زد است. کادر بسیار خوبی داریم و تمام اعضای هیئت مدیره از کادرفنی حمایت می‌کنند. پورموسوی تحت فشار بود و احساسی تصمیم گرفت.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: