کد خبر: ١٩١٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/01/18-٠٢:٥٣

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با بیان این که کنترل شدید بر تمام مرزهای زمینی و دریایی خوزستان صورت می‌گیرد گفت: در حال حاضر موردی از کرونای برزیلی در استان مشاهده نشده است.

 

به گزارش آبادان خبر، ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در استانداری خوزستان بیان کرد: ۹ شهر استان در وضعیت قرمز کرونا، ۹ شهر در وضعیت نارنجی کرونا و مابقی شهرها در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی تاکید کرد: از هم استانی‌ها شریف تقاضا می‌کنم رعایت پروتکل های بهداشتی را در سرلوحه امور خود قرار دهند و استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در اجتماعات را جدی تلقی کنند.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به وضعیت ساعات اداری در استان خوزستان بیان کرد: ساعات کاری ادارات تا آغاز ماه مبارک رمضان به صورت فعلی خواهد بود و در ماه مبارک رمضان با توجه به نظر ستاد ملی کرونا راجع به ساعات اداری در ماه مبارک رمضان تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به این که همه مرزهای زمینی و دریایی استان به منظور مقابله با کرونا تحت کنترل شدید هستند توضیح داد: در بندر امام خمینی(ره) نیز این کنترل ها به جد صورت می‌گیرد و در حال حاضر موردی از کرونای برزیلی در استان مشاهده نشده است.

حیاتی با اشاره به برگزاری اجتماعات در استان بیان کرد: هر گونه اجتماع در استان در شرایط کنونی برخلاف پروتکل‌های بهداشتی است و تذکرات لازم به کسانی که توجه لازم را در این زمینه نداشتند داده شده است.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:استانداری خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: