کد خبر: ١٨٤٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/16-٠٩:٠٦

تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در یک دیدار خانگی از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، تیم شهر آرا شیرا را با نتیجه پنج بر یک مغلوب کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر باشگاهای کشور روز جمعه میزبان تیم پارس آرا شیراز در سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور بودند و توانستند حریفشان را با نتیجه پنج بر یک مغلوب کنند و همچنان صدر نشین گروه خود بمانند.

ابتدا حریف شیرازی با گل دقیقه پنج یوسفی راد از نفتی ها پیش افتاد. اما بانوان طلایی پوش آبادان در ادامه با یک رقابت هجومی توسط الهام عنافچه در دقیقه(19)،فاطمه رحمتی دقیقه(25)، نساءاحدی دقیقه(26)، سهیلا ملمولی دقیقه(36) و زهرا کوراوند دقیقه(38) توانستند حریف شیرازی خود را گل باران کنند.

پالایش نفت با این کسب این نتیجه صدر نشینی خود را تثبیت کرد. این تیم طبق برنامه طی هفته ی آینده استراحت دارد و دیدار آتی خود را در اوایل فروردین 1400 برگزار خواهد کرد. از این رو با نظر کادر فنی بازیکنان نیز برای چند روز به مرخصی خواهند رفت.

قضاوت این دیدار بر عهده الهه مرادی با کمک های ربابه رضوی، مردم دهشت و صحرا بابایی بود.

لازم به ذکر است که این دیدار به علت خراب بود دستگاه شوک آمبولانس فوریت‌های پزشکی و با نظر ناظر فدراسیون تا رسیدن آمبولانس جایگزین با 45 دقیقه تاخیر برگزار شد.

تیم بانوان فوتسال پالایش نفت آبادان در حال حاضر با 6 برد و یک تساوی و 19 امتیاز در جایگا اول گروه(ب) این رقابت ها قرار دارد.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:برنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: