مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از تولید قطعه موسیقی« آیه رحمت» به کوشش هنرمندان منطقه آزاد اروند با هدف قدردانی از کادر درمان کشور، خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حمید بحرینی با بیان اینکه این قطعه موسیقی با هدف قدردانی از کادر درمانی کشور تولید و به زودی از آن رونمایی می شود، افزود: هنرمندان منطقه در راستای ارائه مسئولیت های اجتماعی خویش تلاش کردند تا با خلق این اثر گوشه ای از زحمات سربازان خط مقدم سلامت را جبران کرده و باعث خشنودی آنها شوند.
بحرینی خاطرنشان کرد: از همان نخستین روزهای پرالتهاب همه‌گیری ویروس کرونا اکثر هنرمندان به دنبال این بودند تا بتوانند با خلق اثری از خود ضمن ادای دین به کادر درمان، این روزهای پر اضطراب را تلطیف کنند.

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح عوامل ساخت قطعه موسیقی " آیه رحمت " گفت: پویا حاتمی از هنرمندان برجسته منطقه، خوانندگی ملودی و تنظیم این کار را برعهده دارد، افشین اعلا ترانه سرا و رسول مظفری میکس و مسترینگ قطعه" آیه رحمت " را انجام داده اند.

حمید بحرینی با تأکید بر نقش موثر هنر در شرایط کنونی، اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا، همه مردم دنیا بیشتر از قبل به وظیفه خطیر کادر درمانی پی بردند و در این میان هنرمندان سعدی کرده اند با ارائه محصولات فرهنگی و هنری همواره موجب تسلی این سربازان خط مقدم مبارزه با این پاندمی شوند که هنرمندان منطقه آزاد اروند نیز هم پای دیگر هنرمندان کشور توانستند نقش موثری در این مسیر داشته باشند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: