کد خبر: ١٨٣٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/09-١٨:١٧

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ گفت: قطعاً با توجه به وضعیت موجود برگزاری انتخابات در آبادان باید با محوریت حفظ سلامت شهروندان برنامه‌ریزی می شود به همین منظور احتمال افزایش شعب اخذ رای نیز وجود خواهد داشت. هرچند خبر می رسد که بعضی از نامزدها جلسات انتخاباتی پیش از موعد و به صورت حضوری در این شرایط خطرناک برگزاری می‌کنند که ممنوع و بی اخلاقی محض است و قطعاً این موضوع از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد می شود.در این خصوص اگر نامزدی رد صلاحیت شد، حق گلایه و اعتراض نخواهد داشت.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان، زین العابدین موسوی تاکید کرد :در سال ۱۴۰۰ شاهد اتفاقات مهمی هستیم. از مهمترین این اتفاقات حق تعیین سرنوشت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست. امیدوار به برگزاری انتخابات پرشوری هستیم که از همه داوطلبین دعوت به ثبت نام در حد وسیعی می نمایم. زمزمه مشارکت مردمی در انتخابات را در جغرافیای آبادان نیز پرشور و امیدوارکننده می بینم.

وی گفت:امیدوار هستیم فضای تبلیغات را از طریق رسانه ها و فضای مجازی فراهم کنیم. چون حضور کرونا اجازه تبلیغات سنتی را هرگز نخواهد داد.
فرماندار ویژه آبادان بیان کرد:خبرهایی را داریم که افرادی پیش از موعد در حال تشکیل جلسات انتخاباتی اند. در این شرایط قرمز این رفتار اولا غیر قانونیست و ثانیا بداخلاقی محض است و سلامت مردم را به خطر می اندازد. قطعا فعالیت غیرقانونی آنها رصد می شود و برخورد مناسب با آنها خواهد شد.
موسوی با تشریح اهمیت انتخابات سال جاری، اظهار داشت: روز انتخابات روز ۲۸ خرداد خواهد بود. احتمالا برای جلوگیری از تجمع در روز انتخابات تعداد شعب را افزایش دهیم.
انتخابات مهمترین مولفه مردم سالاری دینی است و در این شرایط سخت که دشمنان همه چیز ما را نشانه رفته اند هرکس با هر انگیزه ای روزنه ی امید را بر روی مردم ببندد و ناامیدی را تزریق کند خائن به آرمانهای مردم و نظام اسلامیست.
باید با وحدت و انسجام بیشتر و با شرکت پرشور در انتخابات بدخواهان ایران اسلامی را ناامید کنیم. مملکت عزیز ما از امواج سهمگینی عبور کرده و با انسجام وحدت بیشتر از پس همه مشکلات بر خواهیم آمد. ازهمه آحاد دعوت میکنیم در انتخابات شرکت نمایند امیدوارم درصد کاندیداتوری در شوراهای شهر و روستا بسیار بالاتر از گذشته باشد و شاهد انتخابات پر شوری باشیم.

شایان ذکر است ثبت نام از کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در ۲ مرحله زمانی به شرح ذیل انجام می شود.
در مرحله اول از کاندیداهای شوراهای شهر ثبت نام به عمل می آید که این فرایند در ۲۰ اسفند روز چهارشنبه از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد
در مرحله دوم نیز از داوطلبان شوراهای روستا ثبت نام خواهد شد که از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین آغاز و تا ساعت۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.
همه داوطلبان لازم است گواهی عدم سوءپیشینه که بیش از سه ماه از تاریخ آن نگذشته باشد در روز ثبت نام ارائه نمایند.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: