کد خبر: ١٨٣٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/09-١٨:١٢

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر گفت: استارت‌آپ ها به اقتصاد هنرمندان خرمشهر کمک می‌کند.

 

به گزارش آبادان خبر، هادی آبیار در نشست با مدیر خانه نوآوری که با حضور مشاور صنایع خلاق معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیر توسعه فرهنگی و هنری و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد؛ با تاکید بر اینکه حلقه گمشده استارت آپ های حوزه های فرهنگی و هنری و بخش اقتصادی، شرکت های شتاب دهنده هستند، افزود: ایجاد کسب و کار‌های جدید با استفاده از ایده‌های مبتکرانه و خلاق در کوتاه‌ترین زمان در استارت آپ ها، ممکن است. 

 وی با بیان اینکه هدف از استارت‌آپ آموزش و ترویج کارآفرینی است، اظهار داشت: استارت آپ ها به گونه‌ای هستند که در گروه یکی ایده خود را به اجرا می‌گذرد و اعضای گروه از نظر فکری و مالی ایده را حمایت می‌کنند تا به ثروت تبدیل شود.

هادی آبیار اضافه کرد: طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی و سمینارهای علمی، اجرای رویدادهای زیست بوم نوآوری اقتصاد عرصه فرهنگ، هنر و رسانه، طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی با همکاری مشاور صنایع خلاق معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از موضوعات مهم مورد بررسی است.

 آبیار با اشاره به اینکه امید می‌رود با زمینه سازی و معرفی استارت آپ‌های تخصصی حوزه فرهنگ، هنر و همکاری برای تجاری سازی ایده‌های آنها، گام نوینی در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ، هنر و رسانه خرمشهر برداشته شود، گفت: با شیوع و گسترش کرونا ویروس، هنرمندان از جمله اقشاری بودند که به لحاظ اقتصادی آسیب بسیاری دیدند به همین جهت تلاش می کنیم از طریق استارت اپ ها خسارات اقتصادی ایجاد شده را جبران و به حداقل برسانیم.

حمایت از استارت آپ‌ها و شتاب دهنده‌های تخصصی این حوزه با هدف رونق اقتصادی فرهنگ و هنر، حمایت از اجرای طرح‌ها و ارتقای فناوری‌های این عرصه با استفاده از شبکه سازی شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی ایده‌ها از محورهای اصلی این نشست بود.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: