کد خبر: ١٨٣٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/09-١١:٤١

محمد طیبی، مدافع باتجربه صنعت نفت آبادان نیز با پیشنهاداتی در نیم فصل مواجه شده تا شرایط علیه این باشگاه باشد.

 

به گزارش آبادان خبر، در شرایطی که مشکلات مالی و در ادامه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شرایط را علیه سیروس پورموسوی و شاگردانش کرده است، اکنون بعد از طالب ریکانی، به مدافع باتجربه این تیم نیز پیشنهاداتی رسیده که او را نیز در جمع بازیکنانی که احتمالا در زمستان آبادانی‌ها را ترک خواهند کرد، اضافه می‌کند.

محمد طیبی که سابقه حضور در پارس جنوبی، سپاهان و نفت مسجدسلیمان را در کارنامه دارد، در این فصل به نفت آبادان پیوسته است. این بازیکن نیز اکنون با توجه به عملکردی که در نیم فصل او داشته، در لیست یکی دو تیم قرار گرفته و با توجه به مشکلات مالی نفت آبادان بعید نیست از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شود. پیش از این طالب ریکانی نیز با پیشنهاد از استقلال مواجه شده بود و عیسی زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان مدعی شده بود برای حل مشکلات مالی شاید اقدام به فروش این بازیکن تاثیرگذار کند.

نفت آبادان که اکنون در جمع مدعیان قرار دارد، در شرایطی که قرار بود با حمایت 5 میلیاردی همراه شود این موضوع تاکنون به سرانجام نرسیده و دست آنها از این حمایت کوتاه مانده است و از سوی دیگر شکایت علیه این باشگاه باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیز شده است.

 

سعید داورپناه امروز شنبه نهم اسفند ماه جاری با بیان اینکه تیم بسکتبال این باشگاه برای دیدار فردا دهم اسفند با شهرداری گرگان به عنوان آخرین رقابت دور برگشت مرحله مقدماتی، در حال تمرین است، اظهار کرد: تمرینات مان در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور به صورت مستمر ادامه دارد. مصدومیت پی‌درپی بازیکنان یکی از بدشانسی های امسال تیم مان در جریان رقابت های مرحله مقدماتی بود. امیدوارم که بازیکنان  هر چه سریع تر سلامت خود را به دست آورند و به جمع ما به پیوندند.

ملی پوش بسکتبال پالایش نفت در خصوص حضور ۱۶ تیم در مرحله پلی‌آف این رقابت‌ها، گفت: به هر حال پلی آف حساسیت خودش را دارد و در آن مرحله هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، می تواند بهتر نتیجه بگیرد. تمام توان خود را به کار می گیریم که با تمرین مستمر و تمرکز بیشتر بهترین نتیجه را در مرحله‌ی بعدی به دست بیاوریم.

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در خصوص محرومیت هواداران از تماشای رقابت‌های این فصل افزود: واقعا دل ما برای هواداران تنگ شده است. آنها بهترین هستند. امیدوارم مسایل مربوط به کرونا هر چه زودتر برطرف شود تا بتوانیم هواداران را در سالن مسابقه ها ملاقات کنیم.

داور پناه در خصوص وضعیت باشگاه پالایش نفت گفت: خدا رو شکر همه چیز خوب است. باشگاه را متعلق به خود می دانیم و معتقد هستیم، برای باشگاه خودمان در حال مسابقه هستیم. هواداران دعا کنند مصدومیت آرن داوودی بر طرف شود، اشکان خلیل نژاد هم که تازه از مصدومیت رها شده است، بهبودی صدرصد بهتر کند، من هم مصدومیت جزیی دارم که انشالله با دعای مردم عزیزمان با تمام قوا زودتر به رقابت ها بازگردیم.

کاپیتان تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان در خصوص دیدار با شهرداری گرگان اضافه کرد: این دیدار را زیاد جدی نمی گیریم و هدف و تمرکز اصلی را به دیدار های پلی آف معطوف خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که تیم پالایش نفت آبادان با 23 امتیاز در جایگاه دوم گروه(ب) قابت های لیگ برتر قرار دارد.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:برنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: