کد خبر: ١٨٢٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/06-١٢:٠٨

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی کاهشی نشده است، گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا دلایل خود را به ستاد ملی به منظور اعمال قرنطینه در استان خوزستان ارسال کرده است.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر فرهاد ابول نژادیان در خصوص قرنطینه و تعطیلی خوزستان اظهار کرد: برای تعطیلی و قرنطینه استان خوزستان، ستاد ملی مقابله با کرونا باید تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: ستاد استانی مدیریت کرونا در سطح اختیارات خود، محدودیت‌های شدید و زیادی در خوزستان اعمال کرده است تا بتوانیم شاهد بهبود وضعیت استان باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در چند روز اخیر همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بهتر شده است و این کار به ما کمک می‌کند.

ابول‌نژادیان گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا دلایل خود را به ستاد ملی به منظور اعمال قرنطینه در استان خوزستان ارسال کرده است و تلاش کرده‌ایم که با راهنمایی، صحبت و جدیت وضعیت را بهبود ببخشیم.

وی افزود: عمده مشکل، در شهرهای قرمز خوزستان است و امیدواریم اقدامات انجام‌شده به نتیجه برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه مردم همکاری بهتری دارند و رعایت پروتکل‌ها نیز بهتر شده است، گفت: تلاش‌ها در جریان است و آمار مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها و مراکز ۱۶ ساعته ثابت مانده اما کاهشی نشده است.

وی گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد و همراهی مردم را شاهد باشیم، قطعا روند ابتلا به کرونا در خوزستان کاهشی خواهد شد.

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: