کد خبر: ١٨٢٣٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/12/04-١٨:٠٠

هرگونه قانون شکنی درباره محدودیت‌های کرونایی با برخورد قضایی روبرو می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، فرماندار ویژه آبادان امروز اظهار کرد: اگر محدودیت‌های تعیین شده از سوی ستاد کرونا رعایت نشود آمار بیماران ممکن است به ۱۰ برابر هم برسد، ده برابر شدن تعداد بیماران یعنی ۱۰ برابر شدن تعداد بیمارستان ها، هم اکنون سه بیمارستان در آبادان درگیر مسئله کرونا هستند، اما آیا ۳۰ بیمارستان برای پذیرش بیماران کرونایی داریم؟

زین العابدین موسوی خاطرنشان کرد: برای شکست ویروس کرونا نیازمند وحدت و انسجام هستیم، گروه‌های مختلف نباید در برابر محدودیت‌ها مقاومت کنند، مردم و اصناف همکاری کنند و همچنین محدودیت‌ها و مصوبات دقیق اجرایی شوند.
وی با بیان اینکه تلاش کردیم سال نوی شادی را در کنار همشهریان داشته باشیم گفت: با توجه به روند آبی بودن وضعیت منطقه انتظار داشتیم شب عید بازاریان هم به کسب و کار خود ادامه بدهند، اما وضعیت قرمز به ویژه با وجود ویروس کرونای انگلیسی سبب شرایط نگران کننده شده که جان مردم را به خطر انداخته است.
اگر قرار است با ویروس کرونا مقابله کنیم باید تمام پروتکل‌های بهداشتی را مو به مو رعایت کنیم مشکلات را درک می‌کنیم، اما نمیتوانیم کل بازار را آزاد بگذاریم.
فرماندار ویژه آبادان خاطر نشان کرد: هر کس مانع رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها شود با اعمال قانون به قوه قضاییه معرفی می‌شود، حتی اگر رئیس اتحادیه باشد اگر لازم باشد از امشب برق بازار‌ها را هم قطع می‌کنیم.
کنترل تجمع ورودی‌ها و حتی گروه‌های شغلی یک از اقداماتی است که جدی دنبال می‌شود.
زین العابدین موسوی این را هم خاطر نشان کرد: که برای قبض آب و برق اصناف بیمه و تامین اجتماعی آن‌ها و چک‌هایی که دارند به زودی به نتیجه میرسیم حتی در مکاتبات از نمایندگان خواستیم علاوه بر دولت زمینه‌ای را فراهم کنند که اصناف بتوانند از این مشکلات عبور کنند.
وی یادآور شد: کسانی که به دلایل شغلی مجبور به خروج از آبادان هستند لازم است با مکاتبه با نیروی انتظامی و دریافت نامه این کار را برای خود تسهیل کنند، چون ورودی و خروجی‌ها بسته است و اگر آبادانی از شهر خارج شود ورود آنان تا ۱۰ روز آینده با مشکل مواجه می‌شود.
دکتر سلمان زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان هم در این برنامه گفت: در شبانه روز گذشته ۱۹۸ مورد جدید در جنوب غرب خوزستان مبتلابه کرونا شناسایی شدند که ۴۷ نفر اهل آبادان، ۵۸ نفر در خرمشهر و ۹۳ نفر اهل شادگان بودند.
۱۵۶ نفر هم در بیمارستان ها بستری هستند

 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: