کد خبر: ١٧٦٧٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/07-١٨:٠٥

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در هیچ فصلی مثل این فصل نبوده و مطمئن باشید با همین روحیه پیروزی به کارمان ادامه خواهیم داد.

 

به گزارش آبادان خبر، علی فیروزی درباره شکست صنعت نفت مقابل سپاهان اصفهان اظهار کرد: اگر بخواهیم درباره این بازی صحبت کنیم باید نیمکت‌های دو تیم را هم ببینیم. سپاهانی‌ها چه در زمین و چه روی نیمکت با کیفیت ترین بازیکنان را دارد و هر لحظه یک مربی با هر تاکتیکی می‌تواند از این بازیکنان استفاده کند. در مقابل هم تیم ما خیلی خوب است اما متاسفانه بعد از بازی با قائم‌شهر چند بازیکن مصدوم دادیم. دو سه بازیکن ما هم در بازی دیروز، نیمه بازیکن بودند و دیروز فقط به خاطر تعصب‌شان از مربی درخواست کردند که بازی کنند.

او ادامه داد: اگر بخواهیم کلی نگاه کنیم می‌بینیم که تعادل در زمین بین ما و تیم حریف برقرار نبود اما در بازی دیروز خیلی بیشتر از بازی‌های گذشته امیدوار شدم. یک مقدار اگر در دقایق پایانی تجربه به خرج می‌دادیم و اگر بچه‌های جوان ما تجربه داشتند، شاید این نتیجه رقم نمی‌خورد و بازنده بازی نبودیم. بعد از گل تساوی تشنه گلزنی و پیروزی بودیم و همین مساله باعث شد بچه‌ها عقب زمین را رها کرده و دنبال گل دوم باشند چون ما در تمام بازی‌های‌مان در آبادان پیروز بودیم و بازیکنان می‌خواستند برنده از بازی بیرون آیند.

سرمربی سابق صنعت نفت و پیشکسوت فوتبال آبادان اضافه کرد: این سپاهان آنقدر بازیکن خوب دارد که می‌تواند هر لحظه خودش را از زیر فشار خارج کند و حتی برنده بازی شود. سپاهان می‌خواست از زیر فشار خارج شود و ما هم می‌خواستیم پیروز شویم اما در نهایت تیم ما به کم تجربگی‌اش باخت و تیم حریف شانس یارش بود و بازی را پیروز شد. بازیکنان ما خیلی خوب بودند و امیدوارتر از گذشته در بازی‌های بعد ادامه خواهیم داد.

او اضافه کرد: هیچ فصلی تیم ما مثل این فصل نبوده است و همیشه به همه تیم‌ها احترام گذاشتیم و این به روحیه خوب بازیکنان‌مان برمی‌گردد. مطمئن باشید با این روحیه به کارمان ادامه خواهیم داد. اگر بازیکنان یک مقدار با تجربه تر عمل کنند این موفقیت ادامه دار خواهد بود و کسب رتبه خوب در لیگ بیستم شدنی است.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان درباره حواشی اخیر در رابطه با مشکلات مالی این تیم گفت: ان‌َشاءالله که تیم به مشکل نخورد چون آقای عیسی زاده مدیرعامل تیم به دنبال این است که بتواند از نظر مالی تیم را تامین کند و اگر در ادامه راه مشکلی پیش بیاید بتواند با کمک مالی نمایندگان شهر، وزیر نفت و رییس پالایشگاه این مشکلات را حل کند. تا حالا که با مشکلی روبرو نشدیم و امیدواریم از این به بعد هم به مشکل نخوریم و اگر شایعه‌ای هم وجود دارد به حقیقت نپیوندد. در حال حاضر هم بخشی از مطالبات‌ اعضای تیم پرداخت شده است.

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

منبع:ایسنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: