کد خبر: ١٧٥٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/30-٠٩:٤٠

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:در ادامه بازرسی های مستمر کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان ،از چندین مرکز فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی شهرستان خرمشهر بازرسی بعمل آمد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو آبادان دکتر زینب جوانمردی، اظهار داشت:روز دوشنبه  ۲۹ دی ماه ۹۹ از واحدهای عرضه و فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی شهرستان خرمشهر توسط کارشناسان واحد تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان بازرسی بعمل آمد.

دکتر جوانمردی اظهار داشت: در این بازرسی که به صورت سرزده از مراکز مذکور انجام شد، تمامی اقلام از جمله اقلام سلامت محور مانند ماسک ها، دستکش ها، محلول های ضد عفونی و ... از لحاظ کیفیت ، اصالت، قابلیت مصرف و رعایت قیمت ،بررسی گردیده ، موارد تخلف صورتجلسه شد و نتایج بازرسی صورت گرفته متعاقبا به اطلاع اتحادیه های مربوطه خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: تعدادی از این مراکز اقدام به فروش اقلام سلامت محور با قیمت نامتعارف کرده بودند که با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

وی در پایان اشاره داشت: در همین راستا شماره تلفن 190 وزارت بهداشت و درمان آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان گرامی است.

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: