کد خبر: ١٧٥٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/10/26-٢٣:٤٩

شهردار خرمشهر از نمايشگاه صنايع دستى بر روى عرشه كشتى در رودخانه كارون خرمشهر بازدید کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، منصور علوانی در شامگاه سه شنبه ۲۳ دی ماه از نمایشگاه صنایع دستی بر روی عرشه ی کشتی در رودخانه کارون خرمشهر بازدید کرد .

در این نمایشگاه غرفه های هنرمندان صنایع دستی در رشته های مختلف نظیر حصیر بافی ، گلیم بافی ، چرم دوزی ، مشبک چوب ، معرق ساقه گندم و منبت کاری حضور دارند . شهردار خرمشهر در بازدید از این نمایشگاه بر لزوم توجه ویژه به محصولات صنایع دستی بعنوان یک ظرفیت عظیم به لحاظ حفظ ارزش‌ها، اصالت‌ها و خواستگاه فرهنگی و هنری تاکید کرد و افزود : بدون تردید شهرداری خرمشهر از تمامی هنرمندان فعال در عرصه ی صنایع دستی حمایت خواهد کرد .

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به راه اندازی اولین بازارچه صنایع دستی ویژه بانوان در بلوار امیرکبیر اشاره کرد .

این دومین نمایشگاه صنایع دستی در خرمشهر است که بر روی عرشه کشتی دائر می شود . در این بازدید رئیس اداره میراث فرهنگی خرمشهر نیز حضور داشت .

 

یک بلوار در خرمشهر توسط شهرداری لکه گیری آسفالت شد

به گزارش آبادان خبر، بلوار ایران زمین از پل شهید جهان آرا تا میدان ظفر در هر دو ضلع توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف روان سازی ترافیک ، تسهیل در تردد شهروندان و وسائل نقلیه و افزایش ایمنی معابر ، لکه گیری آسفالت شد .

پیشتر شهرداری خرمشهر بخش عمده ای از معابر سطح شهر را نظیر بلوار نقدی و بلوار چهل متری لکه گیری آسفالت کرد و همچنان بهبود وضعیت معابر در سایر نقاط سطح شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد .

 

تامین لاستیک خودروهای تاکسی با نرخ مصوب در خرمشهر

به گزارش آبادان خبر، در روز حمل و نقل که شهرداری خرمشهر طی مراسمی از تعدادی از رانندگان تاکسی به مناسبت این روز تجلیل کرد .

یکی از دغدغه های رانندگان زحمتکش تاکسی بحث تامین لاستیک خودروهای این عزیزان با نرخ دولتی بود که تا پیش از این با نرخ آزاد خریداری می کردند. بلافاصله در همان جلسه شهردار خرمشهر به واحد تاکسیرانی سازمان حمل و نقل شهرداری ماموریت داد این موضوع را بصورت ویژه پیگیری کند که سرانجام با رایزنی های صورت گرفته لاستیک مورد نیاز خودروهای تاکسی با نرخ مصوب دولتی تامین گردید.

منصور علوانی شهردار خرمشهر از تلاش برای تامین برخی دیگر از قطعات خودروهای تاکسی در راستای خدمات حمایتی خبرداد.

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: