کد خبر: ١٦٩٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/14-١٦:٠٨

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری کلاهبردار میلیاردی که با استفاده از چک‌های سرقتی و جلب اعتماد فروشندگان، احشام آنان را خریداری می‌کرد خبرداد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ سید محسن تقی زاده اظهار کرد : درپی اعلام شکایت یکی ازدامداران، مبنی بر اینکه فردی به نام «س - ب»50ساله با چک‌های سرقتی و ترفند های جلب اعتماد اقدام به خرید دام از وی کرده و متواری شد، مراتب شناسایی و دستگیری این فرد کلاهبردار در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی در بیان شیوه وشگرد کلاهبرداری گفت: درتحقیقات مشخص شد، از اوایل سال گذشته متهم چندین مرتبه، از شاکی و دیگر شکات دام خریداری واندکی از پول معامله را به صورت نقدی پرداخت و در ‌‌نهایت با استفاده از اعتماد به وجود آمده اقدام به خرید بیش از900رأس احشام به ارزش تقریبی3میلیارد ، چهارصدمیلیون ریال در چندین فقره چک کرده است.

تقی زاده با بیان اینکه با انجام این معامله، هنگام سررسید چک‌ها، بانک اطلاعاتی در اختیار مالباخته گذاشت که مشخص می‌کرد، چک‌ها سرقتی است گفت: ماموران خبره کلانتری 11ولیعصر با هدایت رئیس کلانتری پس از یک سری کاراطلاعاتی و تحقیقات میدانی محل سکونت و دامداری متهم دراین شهرستان را شناسایی و ضمن کشف 700 رأس از احشام سرقتی سرانجام این کلاهبردار حرفه ای که بیش از 45 نفر شاکی از آبادان و شهرها و برخی استانهای همجوار و همچنین قریب به46 فقره احکام جلب در کارنامه وی بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اعتراف سارق به کلاهبرداری میلیاردی در این زمینه گفت : کلاهبردار دستگیر شده پس از تشکیل پرونده قضایی با قرار صادره از طریق دادسرا روانه زندان شد، لذا به دامداران توصیه می گردد با رعایت نکات ایمنی و هوشیاری کامل از وقوع این قبیل جرایم پیشگیری کنند.

 

خوزستان,اخبارخوزستان,آبادان نیوز,خبرخوزستان,اخبار خوزستان,آبادان,خبرآبادان,اخبارآبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,منطقه آزاد اروند,آبادان خبر,خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: