کد خبر: ١٦٩٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/13-١٢:٣١

بسته خبری شهرداری خرمشهر

شهرداری خرمشهر در هفته ای که گذشت

عملکرد شهرداری خرمشهر در روزهای بارندگی را در بسته خبری زیر می توانید بخوانید.

 

به گزارش آبادان نیوز، شهردار خرمشهر و رئيس شوراى اسلامى شهر به مناسبت روز جهانى معلولان پیامی را منتشر کردند.متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی معلولان فرصت مغتنم و ارزشمندی است برای احیای حقوق افراد دارای معلولیت ، روز آگاه سازی جامعه پیرامون مسائل افراد دارای معلولیت و مسئولیت اجتماعی همه ی ما و همچنین فرصتی برای تغییر نگرش جامعه نسبت به این عزیزان است . در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خرمشهر تلاش خواهیم کرد فضاهای شهری را برای این گروه از شهروندان مناسب سازی و روان سازی کنیم اگرچه تاکنون نیز اقداماتی در این راستا صورت گرفته است اما ضروری است تلاش های بیشتری انجام شود و اینها بدون شک مهر تائیدی بر اراده خدمتگزاران شما در شهرداری در جهت توجه به مطالبات و خواسته های شهروندان دارای معلولیت برای امکان حضور در فضاهای شهری و دسترسی بهتر به معابر و اماکن عمومی بعنوان یک حق و ضرورت است . از سوی دیگر معلولان باید فرصت پیدا کنند تا استعدادهای خلاق هنری و فکری خود را رشد داده و آن را نه تنها برای منافع خود ، بلکه برای غنی سازی جامعه به کار گیرند ، تا شاهد فعالیت بیشتر آنها در جامعه باشیم . این استعدادهای فراوان در زمینه های هنری در معلولان خرمشهر قابل مشاهده است و خلاقیت های بسیاری در این عزیزان وجود دارد که قطعا لازم است مورد توجه و حمایت قرار گیرند . روز جهانی معلولان را به همه معلولان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای همه این عزیزان گرانقدر عزت ، سربلندی و توفیقات روزافزون را خواستاریم .

 

عمليات اجرايى زيرسازى و لكه گيري آسفالت خيابان ثابت توسط شهردارى خرمشهر

به گزارش آبادان خبر، عملیات اجرایی زیرسازی و لکه گیری آسفالت خیابان ثابت و معابر فرعی آن واقع در کوی مولوی توسط سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت معابر و تسهیل در تردد شهروندان آغاز شد. معابری که تا پیش از این بدلیل انجام عملیات حفاری فاضلاب از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و به لحاظ تردد مشکلاتی را برای شهروندان و وسایل نقلیه ایجاد کرده بود اما اکنون بهسازی این معابر با در نظر گرفتن تقاضاهای مردمی در دستور کار شهرداری خرمشهر قرار گرفت.

 

بهسازی چهار دستگاه اتوبوس درون شهری توسط شهرداری خرمشهر

به گزارش آبادان نیوز، چهار دستگاه اتوبوس که طی سنوات قبل بدلیل عدم کارایی از چرخه خدمات دهی به شهروندان خارج شده بوده اند اکنون پس از تعمیر و بازسازی کامل وارد ناوگان حمل و نقل درون شهری در راستای ارتقاء سطح خدمات مسافری شدند. با توجه به افزایش تقاضای مردم جهت استفاده از اتوبوس های درون شهری و به منظور تسهیل و تسریع در جابجایی مسافران و افزایش اتوبوس در خطوط شهری این چهار دستگاه اتوبوس به طور کامل بازسازی شدند. بهبود وضعیت خدمات دهی اتوبوسرانی به شکل ویژه همچنان در دستور کار شهرداری خرمشهر قرار دارد.

 

 

نظارت شهردار خرمشهر بر چگونگی دفع آبهای سطحی

به گزارش آبادان خبر، از لحظات اولیه بارش های باران و پس از تشکیل تیم های عملیاتی در نقاط مختلف سطح شهر به منظور دفع آبهای سطحی ناشی از بارندگی ، منصور علوانی شهردار خرمشهر ضمن بازدید میدانی از معابر و محلات مختلف بر نحوه علمیات دفع آبهای سطحی توسط نیروهای خدماتی شهرداری خرمشهر نظارت کرد . وی در این بازدید بر ضرورت تسریع در عملیات دفع آبهای سطحی تاکید و خاطر نشان کرد : تقریبا ۴۲ میلی متر حجم بارندگی طی دو روز بوده است با این حال مشکل خاصی به لحاظ آبگرفتگی معابر به جز چند نقطه وجود نداشته است . علوانی تصریح کرد : خیابان حافظ یکی از معابری است که هر ساله دچار آبگرفتگی می شود که طی چند روز گذشته عملیات لوله گذاری کانال دفع آبهای سطحی در این خیابان و همچنین خیابان خیام توسط شهرداری خرمشهر اجرا شد اما بدلیل خاموشی ایستگاه پمپاژ آب فاضلاب کمی مشکل آبگرفتگی وجود داشت که توسط عوامل شهرداری آب های سطحی دفع شدند . شهردار خرمشهر با اشاره به فعالیت شبانه روزی نیروهای شهرداری ، ابراز امیدواری کرد حداقل تا فردا مشکلی به لحاظ آبگرفتگی معابر در خرمشهر وجود نداشته باشد . وی از صبر و همراهی شهروندان تشکر کرد . در این بازدید محمدجواد بچاری و میلاد پورحمزاوی اعضا شورای اسلامی شهر خرمشهر نیز حضور داشتند .

 

بسیج خدمات شهرداری خرمشهر برای دفع آبهای سطحی

به گزارش آبادان نیوز، در پِی بارش شدید باران و آبگرفتگی برخی از معابر خرمشهر ، نیروهای خدماتی شهرداری خرمشهر با تشکیل چندین اکیپ در معابر و مناطق سطح شهر جهت دفع آبهای سطحی ناشی از بارندگی بسیج شدند . از شب گذشته تاکنون تمامی تجهیزات ، ماشین آلات و عوامل خدماتی شهرداری در حال دفع آبهای سطحی می باشند تا شهروندان به لحاظ تردد دچار مشکل نشوند . این عملیات تا دفع کامل آبهای سطحی همچنان ادامه دارد و انتظار می رود حداقل تا فردا آبهای سطحی در معابر مختلف سطح شهر دفع شوند .

 

آمادگی خدمات شهری شهرداری خرمشهر در راستای مقابله با آبگرفتگی ها

به گزارش آبادان خبر، منصور علوانی شهردار خرمشهر از آمادگی کامل ۲۰ گروه خدمات شهری شهرداری در راستای مقابله با آبگرفتگی های معابر شهر در پِی بارش های باران خبر داد و خاطر نشان کرد : در جهت کاهش آبگرفتگی های معابر در هنگام بارش های شدید باران ، نقاط بحران را شناسایی و تدابیر لازم اندیشیده شده است . شهردار خرمشهر تصریح کرد : در مناطق بحرانی از جمله خیابان حافظ برای دفع آبهای سطحی لوله گذاری انجام و پمپ های لازم نصب و در برخی دیگر از مناطق از پمپِ بنزینی استفاده می شود . علوانی افزود : در حال حاضر تمام تجهیزات مورد نیاز در راستای مهار آبهای سطحی در مناطق مختلف سطح شهر مستقر شده اند و تمامی نیروهای خدماتی شهرداری در آماده باش کامل می باشند .

 

پیام شهردار خرمشهر در پی ترور محسن فخری نژاد

به گزارش آبادان نیوز، شهردار خرمشهر و رئيس شوراى اسلامى شهر در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده پیامی را منتشر کردند.متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهداء و الصدقین

بار دیگر تروریست های جنایتکار و خبیثِ وابسته به استکبار جهانی و رژیم نامشروع و پلید صهیونیستی ، یکی از فرزندان غیور این مرز و بوم و خدمتگزاران عرصه علمی ، پژوهشی و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در طول دوران عمر با برکت خود منشاء خدمات فراوانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده بود را به شهادت رساندند . شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری زاده را به مقام معظم رهبری" مدظله العالی " خانواده مکرم آن شهید گرانقدر و همه ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن شهید معزز علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر را مسئلت داریم . بدون شک اینگونه اقدامات منفور ، محکوم به شکست است و هیچگونه خللی در عزم و اراده ی جدی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف ایجاد نخواهد کرد.

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: