کد خبر: ١٦٩٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/13-١٠:٠٠

بسته خبری صنعت نفت آبادان

برزیل ایران به دنبال شگفتی

سرمربی نفت آبادان بعد از برد مقابل ذوب آهن، اکنون تیمش را مهیای جدال حساس برابر استقلال می‌کند؛ دیداری که از آن به عنوان دیداری با انگیزه‌های خاص یاد می‌کند.

 

به گزارش آبادان نیوز، نفت آبادان بار دیگر لیگ را امیدوارانه استارت زده و توانسته با کسب 7 امتیاز طی چهار بازی به میانگین امتیازی خوبی دست یابد. این در حالیست که بعد از محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی در ابتدای فصل و جدایی چند ستاره این تیم، نگرانی بزرگی برای هواداران این تیم شکل گرفته بود. سیروس پورموسوی اکنون با کسب موقعیت مناسب در جدول از رویای خود برای دستیابی به موفقیت با برزیلی‌ها می‌گوید.

سرمربی نفت آبادان درباره برد برابر ذوب آهن اینطور می‌گوید: با توجه به اینکه دو بازی خارج از خانه داشتیم برخی از بچه‌ها برای اولین بار در ورزشگاه تختی آبادان به میدان می‌رفتند که این برای آنها هم جذاب و هم حساس بود. از طرفی هم به دنبال این بودیم که دومین بازی خانگی این فصل را با برد پشت سر بگذاریم. با احترامی که برای تیم ذوب آهن به عنوان یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران، می‌دانستیم حریف سرسختی پیش رو داریم. بچه‌ها برای برد وارد زمین شدند و خوشبختانه به آن هم رسیدند.

 پورموسوی درباره دستیابی تیمش به پنالتی برای گل سه امتیازی این بازی می‌گوید: در نیمه اول بازی کاملا از نظر مالکیت، تعداد پاس و تنوع تاکتیک در دست ما بود و دفاع حریف با توجه به فشاری که ما از دقیقه اول بازی به آنها وارد کرده بودیم مطمئنا دچار اشتباه شد. تیمی که زیر فشار باشد طبیعی است که جایی دچار اشتباه می‌شود و یک خطا انجام دادند که منجر به پنالتی شد. اگر پنالتی هم نمی‌شد ما فرصت خوبی برای گلزنی داشتیم. مردم آبادان با برد ما خوشحال می‌شوند و مشکلات اقتصادی و مشکلاتی که کرونا به وجود آورده را فراموش می‌کنند که این هم مایه خوشحالی ماست. بعد از بازی که از استادیوم خارج می‌شدیم آن تعداد هوادارانی که در خارج از محوطه بودند خوشحال بودند و به بچه‌ها انگیزه دادند که در بازی آینده هم بتوانیم به همین شکل ادامه بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که چطور تیمش را با توجه به تغییرات زیاد در نقل و انتقالات تابستانی هماهنگ کرده، گفت: از نتایج راضی هستیم و جا دارد که از تمامی همکاران و بازیکنان تشکر کنم چون وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند. مشکلاتی که ما داشتیم مانند ورود دیرهنگام به نقل و انتقالات و تغییرات زیاد و همینطور بسته بودن پنجره نقل و انتقالات ذهن ما را درگیر کرده بود و ناخواسته روی آنها متمرکز بودیم که خداراشکر توانستیم با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم امتیازات را جمع‌آوری کنیم و این مسائل را به فراموشی بسپاریم.

پورموسوی ادامه داد: وقتی در بازی اول آن مشکل برایمان پیش آمد و پنجره بسته ماند، به تعدادی از جوانان بازی دادیم که 18 یا 19 ساله بودند. بعضی مربیان در دقایق پایانی و وقتی عقب هستند به جوانان بازی می‌دهند و می‌گویند جوانگرایی کردیم اما در تیم ما واقعا بازیکنان جوان تاثیرگذار هستند. در بازی مقابل پرسپولیس ما با بازیکنان باتجربه شروع کردیم که طبیعی بود در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس با آن ترکیب به زمین برویم اما در چهار تعویضی که داشتیم چهار بازیکن جوان را به میدان فرستادیم. مقابل شهرخودرو در بازی سوم هم همین اتفاق افتاد و در بازی دیروز هم چنین اتفاقی افتاد که خوشحالیم جوانان خیلی خوبی داریم و یک میکس خیلی خوبی از نفرات را در اختیار داریم. هدف ما این است که به فوتبال خدمت کنیم و نتیجه اهمیت دارد اما تلاش داریم تا جوان‌سازی هم داشته باشیم.

سرمربی تیم صنعت نفت باکنایه به برخی سرمربیان که بازیکنان جوان را در دقایق پایانی به میدان می‌فرستند، گفت: بازیکنان جوان ما نشان دادند که لیاقت دارند و ما هم مانند برخی دوستان نیستیم که بازیکن جوان را در دقیقه 85 به میدان بفرستیم. این را گفتم چون برخی از دوستان یکطرفه به قاضی می‌روند و می‌گویند که صنعت نفت بازیکنان مسن دارد در صورتیکه در هر بازی به صورت حداقل ما 5 بازیکن جوان در ترکیب داریم. ما تیم مسن نیستیم و یک تیم باتجربه همراه با بازیکنان جوان داریم.

سیروس پورموسوی درباره شرایط طالب ریکانی در فصل جدید گفت: دیروز از من سوال کردند که خط حمله گلزنی نمی‌کند و طالب گل می‌زند که به آنها گفتم طالب مهاجم ماست. طالب را یک خط به جلوتر آورده‌ایم. در این 4 بازی ما سه بازی او را به عنوان مهاجم در ترکیب داشتیم و فقط در بازی دیروز هافبک بود. بحث دیگر هم تلاش اوست که در خدمت تیم است و مهم‌تر از همه شکل و کار تیمی است که در 20 دقیقه آخر از سیستم 2-4-4 لوزی به سیستم 2-4-4 خطی تغییر تاکتیک دادیم. چون حریف در محوطه جریمه خودش جمع شده بود تغییر سیستم دادیم و بازی را به کناره‌ها بردیم تا از خلاقیت بازیکنان از جمله طالب ریکانی استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که ظاهرا پیراهن مشکی‌اش را به این بازیکن اهدا کرده تا روند موفقی داشته باشد، به شوخی پاسخ داد: بله، بعد از مصاحبه‌ای که داشتم طالب این پیراهن را درخواست کرد و من هم آن را به او دادم و با شانس آن به گل می‌رسد و دنبال آقای گلی است.(باخنده.) فارغ از شوخی اما طالب واقعا بازیکن خوبی در ترکیب ماست و شایسته حضور در اردوی تیم ملی هم هست و امیدوارم این شانس را به دست بیاورد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درخصوص رویارویی با استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر هم اظهار داشت: فکر می‌کنم نسبت به بازی اولی که پنجره بسته بود کیفیت خوبی نداشتیم اما الان بازیکنان آمادگی جسمانی بیشتر و همینطور هماهنگی بیشتری دارند. مطمئنا به دنبال این هستیم نشان بدهیم تیمی که در هفته اول شکست خورد صنعت نفت نبوده و نسبت به بازی قبلی پیشرفت کرده‌ایم. حقیقتا در بازی نیمه اول روز گذشته اصلا از بازیکنانم رضایت نداشتم و در نیمه دوم بهتر شدیم. امیدواریم که یک بازی قابل ملاحضه مقابل استقلال به نمایش بگذاریم.

سیروس پورموسوی در پاسخ به این سوال که برابر استقلال با توجه به اتفاقاتی که فصل گذشته و زمان حضوری روی نیمکت پارس رقم خورده، انگیزه خاصی دارد یا خیر گفت: مسلما بازی کردن برابر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تنها برای بازیکنان ایجاد انگیزه نمی‌کند و دو بازی در سال ویترین شما می‌شود. خودم به عنوان کسی که در ورزش کار می‌کنم علاقه دارم که عملکردم مقابل 30 - 40 میلیون هواداری که بازی را تماشا می‌کنند به چشم بیاید. بخشی از انگیزه شخصی من برای بازی مقابل استقلال می‌تواند این باشد. در آن شرایط دلایلی که می‌گفتند و البته ما هیچوقت آن مستندات را ندیدیم بازی را لغو کردند اما من یکسری مستندات داشتم که در کنفرانس خبری هم نشان دادم اما به آن استناد نکردند، به هر حال بازی برابر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه جذاب است.

منبع:ورزش سه

 

نفت آبادان در مسیر شگفتی‌ساز در لیگ برتر

 به گزارش آبادان خبر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که فصل گذشته با هدایت دراگان اسکوچیچ توانسته بود فصل رویایی را آغاز کند و جزو مدعیان لیگ برتر قرار گرفته بود در فصل جاری نیز تاکنون خود را در حد و اندازه‌های شگفتی‌ساز معرفی کرده است.

تیم صنعت‌نفت در نیم فصل نخست پارسال در شرایطی یکی از مدعیان قهرمانی بود و در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته بود که اسکوچیچ قصد رفتن کرد و این رفتن با حاشیه‌های فروان افت برزیلی‌های آبادان را به همراه داشت.

نفتی‌ها در نیم فصل دوم با مشکلات مالی نیز روبه رو شدند و این امر از تقویت زردپوشان جلوگیری کرد و نتایج شگفت انگیز نیم فصل اول برای این تیم تکرار نشد و در نهایت فصل را با قرار گرفتن در رده هفتم جدول رده‌بندی به پایان رساند.

اما نفتی‌ها بعد از پایان فصل با بحران جدی مالی روبه رو شدند و بازیکنان این تیم یکی پس از دیگری راهی سایر تیم‌های لیگ برتری شدند تا آژیر خطر برای نماینده آبادان به صدا درآید.

جدایی بازیکنانی مانند عیسی آل‌کثیر، میلاد جهانی، قریشی، کعبی، محمد دریس، مجدمی و جبیره موجی از نگرانی را بین هواداران آبادانی به همراه داشت.

مدیران صنعت‌نفت با کمک نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیران محلی و استانی پس از رایزنی‌ با وزارت نفت، موفق به کسب بودجه و حمایت این وزارت برای فصل جاری شدند و در نخستین اقدام سکان هدایت تیم را به سیدسیروس پورموسوی مربی کاربلد و جوانگرای خوزستانی دادند.

شرایط در فصل جدید برای صنعت‌نفت آبادان بدتر از چیزی که پیش‌بینی می‌شد دنبال شد؛ جدا شدن ستاره‌های این تیم و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی باعث شد تا آنها در پیش‌بینی بدبینانه حتی به عنوان گزینه اصلی سقوط در فصل جاری لقب گیرند.

پورموسوی با جذب چند بازیکن با تجربه و استفاده از بازیکنان آینده‌دار خوزستان تمرینات را برای شروع فصل جدید آغاز کرد و با توجه به جذب نشدن ستاره در صنعت‌نفت خوشبین‌ترین هوادار آبادانی هم امیدی به آینده این تیم نداشت.

آمدن بازیکنانی همچون حسن بیت‌سعید، میلاد فراهانی، حکیم نصاری، رضا خالقی‌فر، محمد طیبی، علی عبداله‌زاده و مهدی زبیدی در کنار غبیشاوی، هزامی، علی آل‌کثیر، حامدی‌فر و چند بازیکن جوان دیگر فصل جدیدی برای فوتبال آبادان رقم زد و آنها توانستند بیستمین دوره لیگ برتر را اقتدار آغاز کنند.

اما لیگ امسال برای نفتی‌ها با یک شوک آغاز شد، در حالی که پورموسوی تیمش را برای تقابل با پیکان در هفته اول آماده می‌کرد سه ساعت پیش از بازی، سازمان لیگ به دلیل باز نشدن پنجره نقل و انتقالات این تیم مانع از بازی کردن بازیکنان جدیدش شد و پورموسوی به ناچار از بازیکنان فصل گذشته و چند بازیکن جوان در ترکیبش استفاده کرد ولی توانست با درخشش بازیکنان جوان خود پیروزی میدان شود.

در هفته دوم پورموسوی مجوز استفاده از بازیکنان جدید تیمش را در دست داشت و برابر پرسپولیس تهران از آنها استفاده کرد ولی نتوانست امتیازی در این دیدار کسب کند و خود را برای بازی با شهرخودرو مشهد آماده کرد و موفق شد در این دیدار خارج از خانه یک امتیاز مهم کسب کند تا برای دیدار خانگی در هفته چهارم برابر ذوب آهن اصفهان آماده شود.

نفتی‌ها در هفته چهارم نمایش قابل قبولی را برابر میهمان اصفهانی خود ارایه دادند و موفق شدند سه امتیاز را از این حریف با نظم و هماهنگ خود به دست آورند تا از نفتی‌ها به عنوان شگفتی‌ساز لیگ نام برده شود.

شاگردان پورموسوی برابر ذوب آهن نمایش تاکتیکی و مالکانه را ارایه دادند و باز هم با درخشش طالب ریکانی به گل رسیدند؛ ریکانی که فصل را در بهترین شرایط آغاز کرده با چهار گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته و نفت هم هفته چهارم را با دستیابی به امتیاز هفت به پایان رساند تا رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گیرد.

پورموسوی که در لیگ پانزدهم با دستیاری عبداله ویسی توانست با قهرمانی استقلال خوزستان شگفتی‌ساز شود در این فصل نیز با صنعت‌نفت لیگ را به بهترین شکل شروع کرده و در شرایطی رده پنجم را از آن خود کرده که تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل همچون فولاد، تراکتور، سپاهان و تراکتور در رده پایین‌تر از این تیم قرار دارند.

یکی از پیشکوستان فوتبال آبادان در خصوص شرایط کنونی تیم صنعت‌نفت به خبرنگار ایرنا گفت: صنعت‌نفت پیش از آغاز لیگ برتر شرایط عجیب و غریبی داشت و تمامی بازیکنان فصل قبل این تیم را رها کردند.

عبدالرضا برزگری ادامه داد:این تیم در نقل و انتقالات زمان زیادی را از دست داد و موفق نشد بازیکن مهم و با کیفیتی را جذب کند اما با گذشت چهار هفته از لیگ با درخشش بازیکنان جوان خود و چند بازیکن با تجربه همانند یک شگفتی‌ساز ظاهر شد.

وی افزود: لیگ برتر تازه آغاز شده و برای قضاوت زمان زیادی باقی مانده ولی نفتی‌ها در صورت ایجاد هماهنگی بیشتر می‌توانند جزو تیم‌های بالای جدول قرار گیرند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم از کادر فنی باهوش و کاربلدی سود می‌برد که در ادامه مسابقات می‌تواند از تلفیق نیروی جوان و همچنین تجربه بازیکنان پا به سن گذاشته خود استفاده بهینه ببرد.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: این تیم سرشار از انگیزه است و اگر کمی زودتر تمرین را آغاز می‌کردیم نتایج بهتری به دست می‌آمد.

علی فیروزی افزود: صنعت‌نفت در چهار بازی ابتدایی نمایش قابل قبولی را ارایه داد و این در حالیست که دیرتر از تیم‌های دیگر وارد نقل و انتقالات شدیم و زمان زیادی برای جذب بازیکن از دست دادیم.

وی ادامه داد: این تیم در فصل جاری حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت ولی نیاز به حمایت دارد؛بازیکنان جوان و آینده‌داری در این تیم حضور دارند که آینده فوتبال خوزستان را رقم خواهند زد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز سه‌شنبه هفته جاری از هفته چهارم لیگ برتر با یک گل میهمانش ذوب آهن اصفهان را شکست داد تا با هفت امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار گیرد.

منبع:ایرنا

 

رکورد عجیب نفت و ریکانی در لیگ

به گزارش آبادان نیوز، صنعت نفت در دیدار نخست برابر پیکان، در دیدار سوم برابر شهر خودرو و امروز برابر ذوب‌آهن موفق به کسب پنالتی شده که هر سه آن تبدیل به گل شده‌اند. همچنین حامد فلاح زاده موفق شد تا اولین کلین شیت تیم پورموسوی در لیگ بیستم را ثبت کند و از عوامل موفقیت تیمش در نبرد امروز بود.

شاگردان پورموسوی در هفته بعدی مسابقات باید در تهران به مصاف استقلال بروند که امتیازات این دیدار می‌تواند آن‌ها را به جمع سه تیم اول برساند، اگر بتوانند از سد محکم تیم فکری بگذرند که قطعا کار ساده‌ای نخواهد بود.
صنعت نفت در دیدار نخست برابر پیکان، در دیدار سوم برابر شهر خودرو و امروز برابر ذوب‌آهن موفق به کسب پنالتی شده که هر سه آن تبدیل به گل شده‌اند. همچنین حامد فلاح زاده موفق شد تا اولین کلین شیت تیم پورموسوی در لیگ بیستم را ثبت کند و از عوامل موفقیت تیمش در نبرد امروز بود.

شاگردان پورموسوی در هفته بعدی مسابقات باید در تهران به مصاف استقلال بروند که امتیازات این دیدار می‌تواند آن‌ها را به جمع سه تیم اول برساند، اگر بتوانند از سد محکم تیم فکری بگذرند که قطعا کار ساده‌ای نخواهد بود.

منبع:ورزش سه

 

کاپلو در برزیل؛ نفت می‌خواهد شگفتی بسازد!

 به گزارش آبادان خبر، نفت آبادان بعد از چند فصل که روند یکسانی را در لیگ برتر داشت، در لیگ نوزدهم با دراگان اسکوچیچ در قامت مدعی ظاهر شده بود و حتی با حضور در رده چهارم جدول به بهترین رده در تاریخ این باشگاه در لیگ برتر رسیده بود. در ادامه اما مشکلات مالی باعث شد تا دراگان اسکوچیچ از جمع نفتی‌ها جدا شده و خالی شدن بازیکنان این تیم از انگیزه نیز آنها را در مسیر نزول نتایج قرار داد تا فصل را در پایان با حضور در رده هفتم خاتمه دهند.

شرایط در فصل جدید برای نفت آبادان بدتر از چیزی که پیش بینی می‌شد دنبال شد. جدا شدن ستاره‌های این تیم و محرومیت پنجره نقل و انتقالاتی باعث شد تا آنها در پیش بینی بدبینانه حتی بعنوان گزینه اصلی سقوط در فصل بیستم لقب گیرند. جدایی بازیکنانی چون شهاب گردان، عیسی آل کثیر، رضا جبیره، میلاد جهانی، محمد دریس، محمد مومنی، عقیل کعبی، ناصر سالاری، مصطفی احمدی و مسلم مجدمی که همگی جزو نفرات اصلی این تیم در فصل گذشته بودند باعث شد تا نگرانی در بین هواداران پرشور این تیم برای شروع فصل جدید به بالاترین حد ممکن برسد.

سیروس پورموسوی اما بعد از تجربه حضور در پارس جنوبی، اینبار یک گزینه ایده آل برای نفت آبادان محسوب می‌شد. او خیلی زود دست به کار شد و نفرات مورداعتماد خود را علیرغم پیشنهادات مالی جالب توجهی که داشتند ترغیب به حضور در این تیم کرد. حسن بیت سعید، میلاد فراهانی، حکیم نصاری، رضا خالقی فر، محمد طیبی، علی عبدالله زاده و مهدی زبیدی از جمله نفراتی بودند که به این سرمربی اعتماد کرده و قرارداد خود را علیرغم محرومیت نقل و انتقالاتی نفت آبادان به امضا رساندند.

هفته اول اما با یک شوک بزرگ برای این تیم همراه بود و آنها در شرایطی برابر پیکان قرار گرفتند که مجوز باز شدن پنجره نقل و انتقالات و سود بردن از نفرات جدید این تیم صادر نشد تا پورموسوی با یک ریسک بزرگ از نفرات جوان و گمنامی در ترکیب تیمش استفاده کند اما در نهایت با سه امتیاز طلایی از جدال با پیکان خارج شود.

آنها در هفته دوم مقابل پرسپولیس شکست خوردند اما در نیمه دوم بار دیگر امیدوارکننده ظاهر شدند و این نوید را دادند که بتوانند در ادامه مسیر کار به بهترین شکل دنبال کنند. تساوی خارج از خانه مقابل شهرخودرو در شرایطی که موقعیت‌های خوبی را از دست داده بودند آنها را در پایان هفته سوم به امتیاز چهار رساند و البته یک گلزن ویژه را به خود اختصاص دادند. طالب ریکانی با 3 گل زده در پایان هفته سوم.

هفته چهارم اما مطابق ادعای این تیم و سرمربی‌اش پیش رفت و آنها با یک نمایش تاکتیکی و مالکانه مقابل ذوب آهن در نهایت توانستند با پنالتی طالب ریکانی به عنوان کاپیتان خود به برتری مقابل حریف دست یابند. ریکانی که با شماره 10 این تیم فصل را در بهترین شرایط استارت زده، اکنون با 4 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار گرفته و نفت هم هفته چهارم را با دستیابی به امتیاز 7 به پایان رسانده است تا رده پنجم را از آن خود کند.

سیروس پورموسوی که پیش از این به عنوان کمک مربی در کادرفنی عبدالله ویسی توانست یک اتفاق شگفت انگیز را در لیگ پانزدهم با قهرمانی بهمراه استقلال خوزستان شکل دهد، اکنون با نفت بی ادعا نیز لیگ را به بهترین شکل شروع کرده و در شرایطی رده پنجم را از آن خود کرده که تیم‌های مدعی قهرمانی این فصل همچون فولاد، تراکتور، سپاهان و تراکتور در رده پایین‌تر از این تیم قرار دارند.

سرمربی نفت آبادان تیمش را طی دو بازی آینده در مصاف‌های سخت مقابل استقلال خوزستان و گل گهر سیرجان صدرنشین به میدان خواهد فرستاد و باید دید قادر خواهند بود در مسیر شگفتی کار را دنبال کنند یا خیر.

منبع:ورزش سه

 

منشا - ریکانی؛ غیرمنتظره‌ترین دوئل آقای گلی!

به گزارش آبادان نیوز، صدرنشینی گل گهر سیرجان با امیر قلعه‌نویی تا به اینجای لیگ بیستم بدون‌تردید مرهون درخشش گادوین منشاست، چرا که مهاجم نیجریه‌ای سیرجانی‌ها در چهار هفته حضورش در ترکیب اصلی گل گهر برای تیمش نقش یک گلزن شش‌دانگ را داشته و حتی در نقش گلساز نیز ایفای وظیفه کرده است؛ او در هفته نخست هم خودش گل زد و هم برای یونس شاکری موقعیت ساخت تا به سپاهان گل بزند.

دربی کرمان با دبل گل او مقابل مس رفسنجان به سود شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید و در هفته سوم نیز گل سه امتیازی منشا باعث شد تا گل گهری‌ها صدرنشین لیگ بیستم بمانند؛ او روز گذشته در هفته چهارم می‌خواست به گل‌های خود در لیگ بیستم اضافه کند تا همچنان مدعی نخست کفش طلای فصل جدید باشد اما مدافعان ماشین‌سازی به خوبی او را مهار کردند و مانع از گلزنی او شدند تا منشا پس از سه هفته گلزنی متوالی، نتواند در تبریز راه به جایی ببرد و دست خالی از دوئل با ماشین‌سازی خارج شد.

از طرفی طالب ریکانی کاپیتان و هافبک جنگنده صنعت نفت آبادان در قامت یک بازیکن گلزن برای نفتی‌ها حاضر شده و برای دومین هفته متوالی توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند تا با احتساب دبل در گلزنی‌اش در هفته نخست، با چهار گل زده صدرنشین جدول گلزنان باشد و شریک منشا در راه کسب عنوان آقای گلی به شمار آید؛ شاید اگر در گل گهر هم تمامی پنالتی‌ها را منشا می‌زد و آن‌ها را به همبازیان خود هدیه نمی‌داد، او اکنون می‌توانست بدون شریک و به تنهایی آقای گل لیگ بیستم باشد.

او البته همچنان با چهار گل صدرنشین جدول گلزنان است و در کنار او طالب ریکانی، هافبک تیم صنعت نفت آبادان حضور دارد که در هفته‌های آتی این لیست بدون‌شک دستخوش تغییرات بسیاری خواهد شد؛ به‌ویژه آن‌که هنوز مهاجمان آقای گل فصول گذشته از جمله دیاباته، استنلی کی‌روش و پریرا درخششی در ترکیب تیم‌های خود نداشته‌اند و باید چشم انتظار هفته‌های پیش‌رو بود و دید چه تغییراتی در جدول گلزنان ایجاد خواهد شد.

منبع:ورزش سه

 

پورموسوی: پنالتی ما واقعا پنالتی بود

 به گزارش آبادان خبر، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: به مردم آبادان و هواداران صنعت نفت تبریک می‌گویم. خداراشکر می‌کنیم که توانستیم یک بازی سخت را با برد پشت سر بگذاریم. نشان دادیم که با برنامه هستیم.

بخش بعدی صحبت های در رابطه با بازیکنان جوان تیمش بود و افزود: امروز جوان‌هایی برای صنعت نفت به میدان رفتند که 18 ساله بودند و توانستیم این بازیکنان را یک بار دیگر مقابل تیم باریشه ذوب‌آهن محک بزنیم. به این بازیکنان و توانایی‌های‌شان اعتقاد داشتیم. به حسین زواره‌ای و احمد شریعتی 18 ساله و محمدرضا غبیشابی 19 ساله اعتماد کردیم و خداراشکر می‌کنیم که در این بازی سخت سربلند شدیم. فکر می‌کنم تنها تیمی در ایران هستیم که به بازیکنان‌مان از دقیقه یک فضای کار کردن می‌دهیم و به آنها اعتماد می‌کنیم.

از سیروس پورموسوی در رابطه با طالب ریکانی پرسیده شد که تنها گلزن این تیم در رقابت های لیگ بیستم است و او در واکنش به این سوال بیان کرد: این توانایی تیم ماست که می‌توانیم از طالب استفاده کنیم. طالب مهاجم تیم ماست و خیلی تعجب کردیم که در هفته‌های اخیر از او به عنوان هافبک یاد می‌شود. 2-4-4 بازی می‌کنیم و در هر 4 بازی قبلی ریکانی مهاجم ما بوده است. سایر بازیکنان نیز فضا‌سازی می‌کنند و به حریف فشار می‌آورند تا اینکه یک بازیکن بتواند به گل برسد. طالب روی کار تیمی به گل می‌رسد و فوتبال نیز یک بازی گروهی است.

از پورموسوی در رابطه با عملکرد داور مسابقه نیز پرسیده شد و او گفت: فکر می‌کنم آقای کاظمی قضاوت خوبی داشت، هرچند که ذوب‌آهنی‌ها به صحنه پنالتی مقداری اعتراض داشتند ولی این صحنه واقعا پنالتی بود. شاید ما روی اخراج حسین زواره‌ای، گله‌مند باشیم که داور سختگیرانه تصمیم گرفت ولی فکر می‌کنم مشکل داوری در این بازی نداشته‌‌ایم. داور با زواره‌ای که یک بازیکن جوان است خیلی سختگیرانه رفتار کرد. فکر می‌کنم این بازیکن از عمد نزد و شاید به دلیل اینکه نیمکت حریف مرتب اعتراض می‌کرد، داور تحت تاثیر قرار گرفته باشد.

صنعت نفت آبادان باید هفته آینده برابر استقلال قرار بگیرد و سرمربی تیم در رابطه با استراتژی هایش برای این بازی گفت: بازی با استقلال همیشه سخت است. واقعاً فاصله بازی‌ها کم است و برای این بازی 2 روز تمرین کردیم. برای بازی با استقلال هم همینطور است. قرعه بدی داشتیم ولی به توانایی بازیکنان‌مان ایمان داریم و امیدوارم مقابل استقلال هم سربلند خارج شویم.

منبع:ورزش سه

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: