کد خبر: ١٦٩٠٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/11-٢١:٠٢

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 3 سارق سابقه دار همراه با کشف اموال مسروقه خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ سید محسن تقی زاده گفت : طرح پاکسازی امنیت محله محور با محوریت پلیس پیشگیری در منطقه احمد آباد اجرایی شد که در این طرح ماموران کلانتری 15احمدآباد 2سارق سابقه دار را به جرم سرقت کابل های فشار قوی در سطح شهر بخصوص فرعی های احمدآباد شناسایی و بازداشت کردند از مخفیگاه این سارقان یکعدد قیچی برش سیم و مقداری کابل برق کشف و ضبط شد.

وی افزود: در ادامه این عملیات ، یکنفر سارق موتورسیکلت که در طول48ساعت گذشته 2دستگاه موتورسیکلت متعلق به شهروندان را که در سطح شهرستان به سرقت بردند را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر که هر2دستگاه موتورسیکلت در کمترین زمان ممکن از مخفیگاه سارقان کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه سارقان کابل های برق شهری در بازجویی با پلیس به 8فقره سرقت و همچنین سارق موتورسیکلت به 7 فقره سرقت معترف شدند گفت : علیه سارقان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی که از طریق محاکم قضایی با قرارهای صادره راهی زندان مرکزی آبادان شدند.

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: