کد خبر: ١٦٨٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/05-١٧:٤٣

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهر خودرو حاضر نشد.

 

به گزارش آبادان نیوز، تیم‌های فوتبال شهر خودرو و صنعت نفت آبادان بعدازظهر فردا (پنجشنبه) یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ برتر فوتبال را به میزبان شهر مشهد برگزار خواهند کرد.

در حالی که قرار بود سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از این دیدار حضور پیدا کند، اما وی به دلیل تداخل زمان پرواز به مشهد با این نشست نتوانست پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد.

تیم صنعت نفت از دو دیدار قبلی‌اش در لیگ برتر صاحب یک برد 2 بر یک مقابل پیکان و یک شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس شده است.
منبع:تسنیم

 

 

اهل‌شاخه: هر دو تیم بدنبال جبران هستیم

 به گزارش آبادان خبر، محمد اهل‌شاخه ، درباره وضعیت تیمش بعد از شکست برابر پرسپولیس گفت: ما وضعیت بدی نداریم. در بازی با پرسپولیس در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم، ولی در نیمه اول بد بازی کردیم. متأسفانه در آن بازی شکست خوردیم، ولی در بازی بعدی دنبال برد هستیم و باید این باخت را جبران کنیم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به تقابل با شهر خودرو در هفته سوم لیگ برتر تصریح کرد: ما و شهر خودرو با توجه به شکست برابر پرسپولیس و پیکان دنبال جبران هستیم، ولی امیدوارم صنعت نفت پیروز دیدار فردا باشد. می‌دانیم در مشهد بازی سختی در پیش داریم، ولی امیدوارم با تلاش بچه‌ها یک بازی خوب و متفکرانه انجام داده و نتیجه لازم را بگیریم.

وی درباره قدرت فنی صنعت نفت و قیاس این تیم با تیم فصل گذشته هم خاطرنشان کرد: ما در فصل گذشته تیم خوبی داشتیم و اگر بازیکنان پارسال می‌ماندند تیم قوی‌تری می‌شدیم. این در حالی است که نفرات خوبی هم برای این فصل به تیم اضافه شدند. ما نیاز به زمان داریم و مطمئناً در هفته‌های آینده تبدیل به تیم قوی‌تری خواهیم شد.

منبع:تسنیم

 


مدافع تیم صنعت‌نفت آبادان بازی برابر شهرخودرو را از دست داد  

به گزارش آبادان نیوز ، علی فیروزی چهارشنبه  اظهار داشت: پنجشنبه در بازی سخت و دشواری میهمان شهرخودرو مشهد هستیم و بازیکنان صنعت برای کسب سه امتیاز این دیدار انگیزه لازم را دارند.

وی افزود: علی عبدالله‌زاده مدافع میانی و با تجربه صنعت‌نفت تنها غایب این تیم برابر شهرخودرو است که به دلیل بیماری دیر به تمرینات اضافه شد و از لحاظ آمادگی هنوز به شرایط بازی نرسیده است.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: همه بازیکنان در تمرین‌های اخیر تیم شرکت داشتند و در شرایط مناسب آمادگی قرار دارند که با تشخیص کادر فنی در ترکیب تیم حضور خواهند یافت.

فیروزی بیان کرد: شهرخودرو تیم منسجم و هماهنگی است که امتیاز گرفتن در خانه از آنها سخت خواهد بود ولی صنعت‌نفت در مشهد نتایج خوبی کسب کرده و فردا نیز امیدوار به پیروزی است.

وی اظهار داشت: کادر فنی از تیم شهرخودرو مشهد شناخت لازم را دارد و برای کسب سه امتیاز این دیدار برنامه خاصی را تدارک دیده که با تلاش بازیکنان به آن دست خواهیم یافت.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردا از هفته سوم لیگ برتر در مشهد به مصاف تیم شهرخودرو خواهد رفت.

منبع:ایرنا

 


غیبت پورموسوی در نشست خبری دیدار با شهر خودرو   

به گزارش آبادان خبر، سیروس پورموسوی به نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو در مشهد نرسید.

کاروان نفت آبادان عصر امروز وارد شهر مشهد خواهد شد.

دیدار دو تیم فردا ساعت 15:45 برگزار می شود.

منبع:فارس

 


خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: