کد خبر: ١٦٨٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/05-٠٩:٥٧

در چهارمین روز از هفته بسیج اعضای هئیت رییسه دانشکده علوم پزشکی و کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان دیدار کردند.

 

به گزارش آبادان خبر، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از مبارک‌ترین اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل بسیج به فرمان امام راحل بود. نیروی بسیج در تمامی عرصه‌ها بویژه در حوزه سلامت حضور فعال و جهادی داشته اند در بحران‌هایی مانند سیل و زلزله، طرح‌های بهداشتی و ریشه کنی بیماریها، واکسیناسیون، اربعین حسینی و اخیراً نیز در مبارزه با کووید-۱۹ از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار مجموعه بهداشت و درمان هستند.

دکتر شکراله سلمان زاده افزود: یکی از عناصر اصلی در اجرای طرح شهید سردار سلیمانی بسیجیان هستند که امیدواریم بتوانیم با همراهی این عزیزان و تداوم همکاری‌های فی مابین بار بیماری را در منطقه به حداقل ممکن برسانیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز در این دیدار گفت: مجموعه بهداشت و درمان در نبرد با بیماری کرونا ما را مدیون خود قرار دادند. از خداوند می‌خواهیم تا با ثبات در قدم و استحکام در عقیده بتوانید این مسیر سخت را با موفقیت طی کنند.
سرهنگ احمدی افزود: هر چه پیش می‌رویم بیشتر متوجه می‌شویم که منظور و نظر امام خمینی (ره) از تشکیل بسیج صرفاً تشکیل یک سازمان نبود بلکه پایه ریزی برای ایدئولوژی و تفکری نو برای این جهان دوقطبی بود به گونه‌ای که الان مردم دنیا در مقابل استکبار جهانی با تکیه بر این تفکر عمل می‌کنند.
او خطاب به مدافعان سلامت گفت: شما در مبارزه با بیماری کرونا حماسه‌ای بزرگ و به یادماندنی از خود خلق کردید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابادان اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که از لحاظ عملیاتی طرح کاملی است با همکاری مجموعه بهداشت و درمان بتوانیم این بیماری را ریشه کنیم و کاری ماندگار و شاخص به نام شهید سلیمانی رقم بزنیم.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

 

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: