کد خبر: ١٦٨١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/05-٠٩:٠١

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: ۲ آرایشگاه زنانه و سه قهوه‌خانه سنتی به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان پلمب شدند.

 

به گزارش آبادان خبر، نعیم مقدم چهارشنبه اظهار داشت: در پی تشدید نظارت‌های میدانی ،گروهی متشکل از اداره صنعت،معدن و تجارت، مرکز بهداشت محیط، پلیس اماکن عمومی پس از دریافت گزارش مردمی و بررسی واحراز تخلف این واحدها  نسبت به پلمب آنها اقدام کردند.

وی با اشاره به فعالیت گشت مشترک نظارتی کرونا صمت، بهداشت و تعزیرات در خرمشهر گفت: طبق دستورالعمل ستاد کرونا گشت مشترک گروه‌های بازرسی و نظارت به مدت ۲ هفته بر فعالیت تمام واحدهای صنفی نظارت داشته و با متخلفان برخورد می‌کند.

مقدم در ادامه گفت: در مدت گشت مشترک از فعالیت واحدهای صنفی ۳۷۰ واحد با مشارکت بسیج اصناف، اماکن عمومی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها بازرسی به عمل آمد که از این تعداد به ۷۸ واحد تذکر و اخطار داده شد و با واحدهای متخلف طبق قانون برخورد شد. 

شهرستان خرمشهر حدود ۶ هزار واحد صنفی فعال دارد.

منبع:ایرنا

 

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: