کد خبر: ١٦٧٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/09/01-٢٠:١٨

شاگردان پور موسوی از هفته دووم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های ایران در رقابتی خارج از خانه مغلوب پرسپولیس شدند.

 

به گزارش آبادان خبر، صنعت نفت آبادان امشب در دومین رقابت خود از هفته دوم لیگ برتر بیستم مهمان تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود که با نتیجه یک بر صفر از میزبانش شکست خورد.

این رقابت تا دقیقه 42 بدون گل دنبال شد تا اینکه روی نفوذ کنعانی زادگان از سمت چپ محوطه جریمه با تشخیص داور برخورد ساکی خطای پنالتی اعلام شد و سیامک نعمتی در دقیقه 63 اولین گل پرسپولیسی ها را در لیگ بیستم به ثمر رساند.

در ادامه و در نیمه دوم صنعت نفت با در دستور کار قراردادن یک رقابت هجومی بارها تا دروازه پرسپولیس پیش رفت ولی به گل دست نیافت. در مجموع پرسپولیس برای چندمین بار در آزادی با بردی خفیف در مقابل صنعت نفت باز هم یکی از دیدارهای سخت خود را تجربه کرد. دیداری که علی رغم اینکه هفته دوم است اما اولین رقابت بازیکنان اصلی تیم صنعت نفت به شمار می آید و تیم پورموسوی نشان داد که در روزهای آینده حرف های بسیاری در لیگ بیستم دارد.

در همین راستا سید سیروس پورموسوی در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه، عبدالله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده(89 امید حامدی‌فر)، حکیم نصاری(57 محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی(89 محمدحسین زواری)، مهدی زبیدی(57 احمد شریعت‌زاده)، حسن بیت‌سعید و رضا خالقی‌فر(73 علی آل‌کثیر) را به میدان فرستاده بود.

همچنین حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، احسان پهلوان(88 آرمان رمضانی)، وحید امیری و مهدی عبدی(73 علی شجاعی) بازیکنان یحیی گل محمدی در مصاف با صنعت نفت آبادان را تشکیل دادند.

این دیدار با قضاوت محمدرضا اکبریان و کمک‌ محمد راهی، مهدی سیفی و روح‌الله شریفی برگزار شد و نظارت این رقابت بر عهده محمود رفیعی بود.

در این دیدار محمود مطلق‌زاده(42) از صنعت نفت کارت زرد داور را دریافت کرد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه هفتم لیگ برتر قرار دارد.
منبع:برنا

 

پیروانی:‌ ۳ امتیاز و یک پنالتی مشکوک به نفع پرسپولیس شد
به گزارش آبادان خبر، امیرحسین پیروانی، مربی صنعت نفت آبادان بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس با تک گلی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، گفت: شرایط جوی روی عملکرد تیم ما اثر گذاشته بود. به خاطر بار شدید باران، دیگر بازی برگزار شده در تهران هم لغو شد. بارش باران به خصوص در نمیه نخست روی عملکرد ما تاثیر منفی گذاشت.

وی ادامه داد: ما تیمی هستیم که روی زمین کار می‌کنیم و تجمع آب روی زمین چمن، در عملکرد تیممان تاثیر گذاشت. در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد و توانستیم مالکیت توپ را به دست بیاوریم اما به خاطر شرایط آب ‌و ‌هوایی هر دو تیم مشکل داشتند و بازی مطابق انتظار دو تیم نبود.

دستیار پورموسوی روی نیمکت صنعت نفت آبادان درباره اعلام پنالتی به سود پرسپولیس نیز گفت: قرار شده درباره داوری صحبت نکنیم اما ظاهرا کارشناسان گفته‌اند تصمیم داور درباره پنالتی درست نبود. به اعتقاد من هم اعلام پنالتی از سوی اکبریان سخت‌گیرانه بود. البته من از صحنه دور بودم و برخورد پنالتی را هم از طریق تصاویر ندیده‌ام.

پیروانی تاکید کرد: در هر حال سه امتیاز و یک پنالتی مشکوک به نفع پرسپولیس شد. امیدوارم از این پس اشتباهات داوری در تعیین نتیجه بازی تاثیرگذار نباشد.
منبع:ایسنا

 

پیروانی: پرسپولیس با یک پنالتی مشکوک به پیروزی رسید
به گزارش آبادان خبر، امیرحسین پیروانی پس از شکست نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: شرایط جوی روی عملکرد بازیکنان تیم ما مخصوصا در نیمه اول که باران شدید بود، خیلی تاثیر گذاشت. یک بازی دیگر هم در تهران لغو شد. تیمی هستیم که سعی می‌کنیم روی زمین بازی کنیم و خیسی و لیز بودن آن روی عملکرد ما تاثیر منفی گذاشت.

وی ادامه داد: در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد. به بازی برگشتیم و توانستیم مالکیت توپ را هم به دست بیاوریم اما به خاطر آب‌وهوا فکر می‌کنم هر دو تیم دچار مشکل بودند و آن بازی که باید از دو تیم ندیدیم.

مربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد داوری مسابقه گفت: ظاهرا کارشناسان داوری گفته‌اند پنالتی پرسپولیس درست نبوده، به هرحال اکبریان خیلی سختگیرانه پنالتی گرفت. من از صحنه دور بودم و هنوز صحنه آهسته را هم ندیده‌ام اما دوستان می‌گویند پنالتی نبوده، سه امتیاز و یک پنالتی مشکوک، امیدوارم اشتباهات داوری تاثیرگذار نباشند.
منبع:فارس

 

پیروانی: می‌گویند پنالتی و گل پرسپولیس مشکوک بوده
به گزارش آبادان خبر، عضو کادرفنی نفت آبادان درباره بازی مقابل پرسپولیس گفت: شرایط جوی روی عملکرد تیم ما کاملا تاثیر گذاشته بود. با توجه به بارندگی بازی دیگری که قرار بود در تهران انجام شود لغو شده بود (دیدار پیکان - شهرخودرو در شهر قدس). در نیمه اول که شدت بارندگی زیاد بود روی عملکرد بازیکنان ما تاثیرگذار بود. ما به دنبال بازی روی زمین هستیم و این خیس بودن زمین تاثیر منفی گذاشته بود.

وی ادامه داد: نیمه دوم شرایط بهتر شد و توانستیم حتی مالکیت خوبی داشته باشیم اما به خاطر شرایط آب و هوا هر دو تیم مشکل داشتند و بازی مدنظرشان را نتوانستند به اجرا بگذارند.

امیرحسین پیروانی درباره روند و عملکرد داوری در این بازی گفت :قرار نبود درباره داوری حرف بزنیم اما بعد از بازی در رختکن دوستان می گفتند کارشناسان داوری ادعا کردند که پنالتی نبوده و آقای اکبریان سختگیرانه پنالتی گرفته است. من از صحنه دور بودم و این صحنه را ندیدم ولی دوستان می گویند ظاهرا پنالتی نبود و سه امتیاز و یک پنالتی مشکوک. امیدوارم این عملکرد تاثیر نگذاشته باشد در کنار آسیبی که بارندگی و وضعیت زمین به تیم ما زد.

عضو کادرفنی نفت آبادان درباره شرایط برگزاری مسابقات در دوران کرونا نیز گفت: من صاحب نظر نیستم اما پنج شنبه، جمعه و شنبه بازی ها برگزار می شود، اگر تیم ها پروتکل ها را رعایت کنند، باعث سرگرمی مردم می شود. من مخالفتی با برگزاری مسابقات ندارم اما امیدوارم تیم ها تمهیدات مناسبی در نظر بگیرند و با رعایت پروتکل کاری کنند تا مشکلی به وجود نیاید.
منبع:ورزش سه

 

آمار عجیب تیم نفت آبادان مقابل پرسپولیس
به گزارش آبادان خبر، تیم صنعت‌نفت آبادان در شرایطی مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد که مجوز استفاده از بازیکنان جدید را گرفته بود و با ترکیبی از نفرات باتجربه لیگ برتری به میدان رفت اما نمایش زردپوشان نتوانست هواداران پرشور آبادانی را راضی کند.

صرف نظر از نتیجه بازی، نکته مهمی که در این مسابقه کاملا به چشم آمد، این بود که تیم صنعت‌نفت هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه قرمزپوشان ایجاد نکرد.

صنعتی‌ها که در کارهای دفاعی جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند، در بخش تهاجمی کاملا خنثی عمل می‌کردند و حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس یکی از راحت‌ترین روزهای دوران فوتبالش را سپری کرد و هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه تیم تهرانی ایجاد نشد.

صنعت‌نفت البته فرصت جبران این نمایش ناامیدکننده را خواهد داشت و قطعا با حضور تعداد زیادی از بازیکنان باتکنیک و باتجربه می‌توان انتظار داشت که تیم پرطرفدار آبادانی در هفته‌های بعدی جبران مافات کنند.
منبع:خوزستان ورزشی

خوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،خبرخوزستان،اخبار خوزستان،آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،خبر خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: